شناسهٔ خبر: 52229892 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

معاون ارتباطات و پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد:

متوسط زمان ورود به سامانه و خرید کتاب ۱۴ دقیقه است

آزاده نظربلند، متوسط زمان ورود و خرید از سامانه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران را ۱۴دقیقه عنوان کرد و گفت: در اولین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران متوسط زمان ورود به سامانه و خرید کتاب ۲۲ دقیقه بود که این زمان در دومین دوره این نمایشگاه به ۱۴ دقیقه کاهش پیدا کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، آزاده نظربلند، معاون ارتباطات و پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: روان بودن سامانه خرید کتاب، افزودن امکانات مختلف برای جست‌وجو، تسهیل مراحل انتخاب، ثبت و خرید کتاب  و... متوسط زمان ورود به سایت و خرید کتاب را به 14 دقیقه کاهش داده است.
 
نظربلند با اشاره به این‌که مرکز پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به شماره 91009898-021 با حضور 70  نیروی پاسخگو در دو شیفت صبح و عصر از ساعت 9 صبح تا 22 شب آماده دریافت تماس‌های مخاطبان است، گفت: از زمان آغاز به کار این نمایشگاه تا پایان چهارمین روز 18 هزار و 445 تماس از سوی 70 کاربر پاسخ داده شده است. در این مرکز، نمایندگانی از شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، بانک عامل نمایشگاه، پست کتاب و ... نیز حضور دارند تا در صورت بروز مشکل، به شکل تخصصی پاسخگوی مخاطبان نمایشگاه باشند.
 
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab.ir  مراجعه کنند و کتاب‌های مورد نظر خود را براساس جست‌وجوی‌های پیش‌بینی شده (دسته‌بندی‌های موضوعی، دسته‌بندی‌های ناشران و دسته‌بندی‌های پیشرفته) ثبت و خریداری کنند.

نظر شما