به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، آزاده نظربلند، معاون ارتباطات و پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: روان بودن سامانه خرید کتاب، افزودن امکانات مختلف برای جستوجو، تسهیل مراحل انتخاب، ثبت و خرید کتاب و... متوسط زمان ورود به سایت و خرید کتاب را به 14 دقیقه کاهش داده است.
نظربلند با اشاره به اینکه مرکز پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به شماره 91009898-021 با حضور 70 نیروی پاسخگو در دو شیفت صبح و عصر از ساعت 9 صبح تا 22 شب آماده دریافت تماسهای مخاطبان است، گفت: از زمان آغاز به کار این نمایشگاه تا پایان چهارمین روز 18 هزار و 445 تماس از سوی 70 کاربر پاسخ داده شده است. در این مرکز، نمایندگانی از شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، بانک عامل نمایشگاه، پست کتاب و ... نیز حضور دارند تا در صورت بروز مشکل، به شکل تخصصی پاسخگوی مخاطبان نمایشگاه باشند.
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمنماه آغاز و تا دهم بهمنماه ١٤٠٠ ادامه خواهد داشت. علاقهمندان برای بازدید و خرید کتاب میتوانند به Ketab.ir مراجعه کنند و کتابهای مورد نظر خود را براساس جستوجویهای پیشبینی شده (دستهبندیهای موضوعی، دستهبندیهای ناشران و دستهبندیهای پیشرفته) ثبت و خریداری کنند.
نظربلند با اشاره به اینکه مرکز پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به شماره 91009898-021 با حضور 70 نیروی پاسخگو در دو شیفت صبح و عصر از ساعت 9 صبح تا 22 شب آماده دریافت تماسهای مخاطبان است، گفت: از زمان آغاز به کار این نمایشگاه تا پایان چهارمین روز 18 هزار و 445 تماس از سوی 70 کاربر پاسخ داده شده است. در این مرکز، نمایندگانی از شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، بانک عامل نمایشگاه، پست کتاب و ... نیز حضور دارند تا در صورت بروز مشکل، به شکل تخصصی پاسخگوی مخاطبان نمایشگاه باشند.
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمنماه آغاز و تا دهم بهمنماه ١٤٠٠ ادامه خواهد داشت. علاقهمندان برای بازدید و خرید کتاب میتوانند به Ketab.ir مراجعه کنند و کتابهای مورد نظر خود را براساس جستوجویهای پیشبینی شده (دستهبندیهای موضوعی، دستهبندیهای ناشران و دستهبندیهای پیشرفته) ثبت و خریداری کنند.
نظر شما