شناسهٔ خبر: 52227251 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشکل مردم با پشت میزنشینی مدیران حل نمی‌شود

فرماندار شازند گفت: در دولت سیزدهم به مدیران پشت میز نشین نیازی نداریم.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان اراک -  رمضانی در هفتمین نشست شورای اداری شهرستان شازند با بیان اینکه مشکل مردم با پشت میزنشینی مدیران حل نمی‌شود و در دولت سیزدهم به مدیران پشت میز نشین نیازی نداریم و مدیران جهادی را در آغوش می‌فشاریم سخنانش را به شرح زیر ادامه داد.

مدیران باید در بین مردم باشند، در مسیر حل مشکلات عموم مردم قدم بردارند و یکی از مهمترین کار‌های مدیران افزایش ارتباط با زیرمجموعه است.

تعامل مدیران شهرستان با اصحاب رسانه به خصوص رسانه ملی در راستای شفافیت و اعتماد سازی عمومی ضرورتی است.

فرماندار شازند در پایان گفت: تعامل با رسانه‌ها ضرورت دنیای امروز است و تعامل با رسانه‌ها ملاک ارزیابی مدیران قرار می‌گیرد.

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان شازند با محوریت دهه مبارک فجر به ریاست فرماندار این شهرستان در فرمانداری شازند برگزار شد.

آل یاسین معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری مرکزی هم در حاشیه این جلسه با تاکید بر اینکه انسجام، وحدت و همگرایی باید شاخصه‌های اصلی مدیران در دولت سیزدهم قرار گیرد گفت: شهرستان شازند دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است و مسئولان ارشد استان به این شهرستان نگاه ویژه‌ای دارند.

تکریم و معارفه دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر و دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان شازند از دیگر برنامه‌های این جلسه بود.

در این جلسه با حکم آیت الله دری نجف آبادی ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی حجت الاسلام رسول قنبری به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شازند معرفی
و از زحمات سرهنگ اکبری دبیر سابق این ستاد قدردانی شد.

حجت الاسلام فرخی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی هم در این جلسه ضمن بیان اهمیت فریضتین در قرآن و روایات به اهمیت آن در اصلاح جامعه پرداخت وگفت: باید با احیای این فریضه در بین مردم، بستر نظارت عمومی را در جامعه فراهم کنیم تا بتوانیم با کمک مطالبه‌گری مردم، به حل مسائل و رفع مشکلات بپردازیم.

حجت الاسلام ستاد امر معروف و نهی از منکر را حامی همه افرادی دانست که در چارچوب قانون، ادب و اخلاق امر به معروف و مطالبه گری می‌کنند.

انتهای پیام / ج

نظر شما