شناسهٔ خبر: 52226205 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

کارشناس هواشناسی استان اصفهان خبر داد:

کاهش 6 تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در استان اصفهان

موج نیوز

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش 6 تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در استان اصفهان طی 24 ساعت آینده خبر داد.

صاحب‌خبر -

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در غرب و جنوب استان بیان کرد: دمای هوا در اصفهان بین 6 تا 8 درجه کاهش می یابد.

وی گفت: وضعیت جوی در بسیاری از مناطق استان ابری تا نیمه ابری و گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: همچنین در مناطق شرقی استان وزش باد شدید همراه با گردوخاک و طوفان لحظه‌ای با سرعت ۶۰ تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت پیش بینی می شود.

آقایی با اشاره به احتمال کولاک برف در نیمه غربی و جنوبی استان گفت: در دیگر مناطق استان نیز بارش های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به بارندگی های روز گذشته در استان افزود: بیشترین بارش در شهرستان سمیرم با ۱۳و سه دهم میلی‌متر بارش و 7سانتی‌متر بارش برف، شهرستان چادگان ۸/۴ میلی‌متر باران، فریدون‌شهر ۸ میلی‌متر باران و ۱۰ سانتی‌متر برف گلپایگان ۴/۳ میلی‌متر بارش، داران ۴و نیم میلی‌متر باران، دهاقان ۴/۶ میلی‌متر بارش، زرین‌شهر ۳/۱ میلی‌متر بارش، بویین ۳ میلی‌متر بارش و اصفهان ۱/۴ میلی‌متر، خوانسار ۵/۳ و یک سانتی‌متر برف، بویین و میاندشت ۳ میلی‌متر، دهق ۹ دهم میلی‌متر، شهرضا دو دهم میلی‌متر، گلپایگان ۴/۳، مبارکه یک میلی‌متر، میمه دو دهم میلی‌متر، نجف‌آباد یک میلی‌متر و نطنز نیز ۲/۴ میلی‌متر بوده است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان بیان کرد: امروز دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۴ درجه سانتی‌گراد و فردا صبح در سردترین ساعات به صفر درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

آقایی گفت:  شهرستان ورزنه با ۱۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و شهرستان بویین و میاندشت با منفی ۱۴ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقاط استان پیش بینی می شود.

 

نظر شما