شناسهٔ خبر: 52224054 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح:

انقلاب اسلامی آزمایش بزرگی برای روحانیت است

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی آزمایش بسیار بزرگی برای همه ملت ایران به ویژه روحانیت آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان گفت: در آستانه چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و اکنون مسئولیت ما دوچندان شده است.

او گفت: پروردگار می‌فرماید پس از آنکه ظالمان را سرنگون کردیم حکومت را به صالحان سپردیم، به تعبیری در ادامه می‌فرماید، شما که پیش از این شعار می‌دادید اگر قدرت دست ما بود چه می‌کردیم، اکنون امکانات و حکومت در اختیار شماست و در انتظار رفتار شما هستیم لذا دوره انقلاب آزمایش بسیار سختی است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: در طول این ۴۳ سال سخت‌ترین فشار‌ها بر جمهوری اسلامی وارد شد، این فشار‌ها فقط از جانب دشمن نبود، بلکه دوستان نادان نیز به طرق دیگر فشارآوردند و انقلاب اسلامی گردنه‌های سختی را از همان آغاز پیدایش خود پشت سر گذاشته است.

او گفت: از همان ابتدای انقلاب و تشکیل دولت لیبرال تا جنگ تحمیلی و سپس قضایای مربوط به قائم مقام رهبری برای این نهضت پیش آمد که امام خمینی (ره) کشتی انقلاب را از میان مشکلات به سلامت هدایت نمود و در نهایت هدایت این کشتی به جانشین خلف امام راحل سپرده شد، کسی که بیش از ۳۰ سال با تمام نامهربانی و خیانت‌ها که برخی از آن‌ها از درون انقلاب شکل گرفت؛ توانست این انقلاب را حفظ کند و به بهترین وجه پیش ببرد؛ امیدواریم بتوانیم این نظام مقدس را با دست با کفایت این رهبر عزیز و با اقتدار به ساحل نجات و به حضرت مهدی (عج) برسانیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان گفت: رئیس قوه قضائیه از سازمان قضایی نیرو‌های مسلح رضایت دارد و این رضایت به خاطر عملکرد کارکنان و قضات این سازمان است و از این پس نیز همکاران باید با رعایت حقوق و وقت مردم و سازمان به فعالیت خود ادامه دهند.

 

انتهای پیام//م.ج

نظر شما