شناسهٔ خبر: 52223690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خبرداد؛

تحقق 90 درصدی ثبت اطلاعات مکانی و توصیفی تاسیسات آبفای اصفهان در سامانه نجما

موج نیوز

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: با تحقق 90 درصدی برنامه های تدوین شده GIS در سال 1400 از 45 نفر از کارشناسان GIS آبفای استان اصفهان تقدیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجتبی قبادیان با بیان این که دسترسی به اطلاعات مکانی و توصیفی تاسیسات آبفای استان اصفهان در سامانه نجما امکان پذیرشده است تصریح کرد: هم اکنون 100 درصد اطلاعات مکانی و توصیفی چاه ها، 100 درصد مخازن آب، 95 درصد ایستگاه های گندزدایی و ایستگاه های پمپاژ آب، بیش از 90 درصد فشار شکن ها و شیرهای آتش نشانی ، بیش از 90 درصد کنتورهای حجمی و نزدیک به 80 درصد دستگاه های دبی سنج در سامانه نجما وجود دارد.

وی با اشاره به  پیاده سازی سناریوی تدوین شده اطلاعات مکانی و توصیفی تاسیسات در سامانه نجما در سال جاری گفت: عملیات به روز رسانی  اطلاعات مکانی محدوده شهرها، تکمیل اطلاعات مکانی و توصیفی تاسیسات از جمله چاه ها، مخازن، ایستگاه های پمپاژ، تصفیه خانه های آب و فاضلاب و شیرخانه ها در شهرها و روستاها در سامانه نجما  پایان یافته است و به روز رسانی اطلاعات مکانی مربوط به شیرهای آتش نشانی، کنتورهای حجمی و شیرهای فشار شکن شهری نیز در دستور کار قرار دارد.

قبادیان با بیان این که در سال جاری ثبت محدوده مکانی روستاها نیز در سامانه نجما انجام شد، افزود: امسال اطلاعات مکانی شیرهای آتش نشانی، کنتورهای حجمی و شیرهای فشار شکن روستایی و همچنین اطلاعات حوادث آب روستایی در سامانه نجما ثبت شد.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به فعالیت های دیگر این بخش که در حال انجام است پرداخت و اظهار داشت: ثبت اطلاعات مشترکین جدید ازتاریخ 15 آذر ماه 1400 در سامانه نجما و به روز رسانی GIS شبکه آب و فاضلاب و مشترکین در مناطقی که GIS  آن قبلا انجام شده است نیز در حال اجراست.

آبفا اصفهان (1)

 

نظر شما