شناسهٔ خبر: 52222809 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در سراسر استان اردبیل؛

خطبه های نماز جمعه اقامه خواهد شد

رئیس شورای هماهنگی سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: طبق موافقت ستاد مقابله با بیماری کرونای استان خطبه های نماز جمعه فردا ۸ بهمن ماه در تمامی مصلی ها استان اردبیل اقامه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام «ناصر نصیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طبق موافقت ستاد مقابله با بیماری کرونای استان خطبه های نماز جمعه فردا 8 بهمن ماه در تمامی مصلی ها استان اردبیل با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقامه خواهد شد.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل تصریح کرد: نماز جمعه اردبیل نیز با حضور آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مصلی اردبیل برپا خواهد شد.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: البته از سالمندان و کودکان درخواست می شود به دلیل شرایط بیماری کرونا از حضور در مصلی ها خودداری کنند و حاضران نیز حتما از ماسک استفاده کنند.

 

حجت الاسلام نصیری ادامه داد: از عموم حاضران نیز درخواست می شود تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی زمینه کاهش شیوع این بیماری را در سطح جامعه فراهم کنند.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اضافه کرد: استفاده از سجاده و مهر شخصی نیز در مصلی ها الزامی است تا زمینه جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در این مراکز معنوی فراهم شود.

پایان پیام/365

نظر شما