شناسهٔ خبر: 52222065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هشتادمین ناو گروه‌ رزمی، اطلاعاتی آموزشی نداجا بدرقه شد

بندرعباس - ایرنا - هشتادمین ناوگروه رزمی اطلاعاتی و آموزشی نداجا با حضور رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده نیروی دریایی ارتش و نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بندرعباس به سمت آب‌های آزاد و دوردست بدرقه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنج‌شنبه ایرنا، این ناوگروه علاوه بر مأموریت‌های رزمی و اطلاعاتی، ماموریت آموزشی نیز بر عهده دارد و کارورزی دانشجویان دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی (ره) با استفاده از آن انجام می‌شود.

ناوگروه مذکور که از منطقه یکم امامت نداجا به ماموریت اعزام شد شامل ناو لجستیکی تنب، ناو لجستیکی بندرعباس و ناوشکن دنا می‌شود.

فرمانده قرارگاه مقدم جنوب نداجا در این آیین گفت: این ناوگروه پرچم استوار جمهوری اسلامی ایران را در آب‌های دور دست به اهتزاز در می‌آورد و طنین انداز صدای محرومان جهان در اقیانوس ها هستند.

امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری خطاب کارکنان این ناوگروه گفت: تمام استعدادها و خلاقیت ها را بکار گیرید تا با دستی پر به میهن اسلامی بازگردید و توجه داشته باشید این ناوگروه همان اندازه که آموزشی است اطلاعاتی رزمی نیز است و باید از همه ظرفیت استفاده کنید.

نظر شما