شناسهٔ خبر: 52210327 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی خواستار شد:

تعیین مشوق برای ترغیب هلدینگ های اقتصادی به سرمایه گذاری در خراسان جنوبی

قناعت گفت: مشوق های لازم برای ترغیب هلدینگ های اقتصادی بزرگ به سرمایه گذاری در خراسان جنوبی تعیین شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» امروز (۶ بهمن) با ارائه این درخواست در جلسه دیدار با محتشمی پور معاون معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: این مشوق ها، روند سرمایه گذاری شرکت های بزرگ اقتصادی و هلدینگ ها در استان را شتاب می بخشد.

 

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: بخش خصوصی برای حضور در خراسان جنوبی با توجه به ناکافی بودن زیرساخت ها و دوری از مرکز، نیاز به ارائه راهکارهای حمایتی دارد.

 

وی با اشاره به نیاز سرمایه گذاران حوزه معدن به ماشین آلات تخصصی و سنگین افزود: در نظر گرفتن تسهیلات ویژه و ارائه راهکارهایی به منظور تسریع در فرآیند ورود ماشین آلات معدنی از مطالبات استان است .

 

قناعت تصریح کرد: از مهمترین درخواست های استان، تسریع در تعیین تکلیف پهنه ها و محدوده های معدنی است که در حوزه سرمایه گذاری ها نقش بسزایی دارد.

 

وی متذکر شد: با عنایت به ذخایر معدنی بی نظیری که در استان داریم، عملیاتی شدن این اقدامات و همراهی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سهیل شرایط سرمایه گذاران، روند بهره برداری از این ظرفیت ها را شتاب می بخشد.

 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درخصوص پیگیری و مساعدت با پیشنهادات و درخواست های ارائه شده قول مساعد داد.

 

گفتنی است این جلسه با حضور نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و جرجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد.

پایان پیام/375

نظر شما