شناسهٔ خبر: 5220558 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تبريک فدراسيون کشتي به ملي پوشان تکواندو

صاحب‌خبر - تهران / خبرگزاری صدا و سیما / 1394/02/28
فدراسیون کشتی در پیامی قهرمانی تیم ملی تکواندو در رقابت های جهانی 2015 روسیه را به مسئولان فدراسیون، اعضای تیم ملی و جامعه این رشته افتخارآفرین تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ؛ متن پیام تبریک فدراسیون کشتی به شرح زیر است:
قهرمانی مقتدرانه تیم ملی تکواندو ایران در رقابت های جهانی 2015 روسیه نشان از رشادت و دلاوری فرزندان ایران زمین و تلاش و برنامه ریزی مستمر مسئولان این رشته برای کسب افتخار برای سرزمین بزرگ ما دارد.
فدراسیون کشتی از طرف جامعه بزرگ کشتی این موفقیت را به تمامی دست اندرکاران و افتخارآفرینان این رشته تبریک گفته، امیدوار است با حمایت ویژه از رشته های مدال آوری همچون تکواندو، کشتی و وزنه برداری شاهد افتخارآفرینی فرزندان ایران اسلامی در بازی های المپک 2016 برزیل باشیم.
بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12)، با حضور 875 تکواندوکار از 144 کشور در ورزشگاه quotation mark تراکتور quotation mark شهر چلیابینسک روسیه در حال برگزاری است و تیم ملی تکواندوی کشورمان در بخش مردان با 2 مدال طلای عاشورزاده و حجی‌زواره و راهیابی یعقوبی به مرحله نیمه‌نهایی و پیروزی‌های خدابخشی و با حذف نماینده ازبکستان، برای دومین‌بار سکوی قهرمانی را از آن خود کرد.
این دومین‌بار در طول تاریخ 42 ساله تکواندوی جهان است که ایران توانسته در بخش مردان بر سکوی قهرمانی بایستد. پیش از این کره‌ای‌ها بیست مرتبه کاپ قهرمانی را بالای سر بردند و ایران تنها یکبار در سال 2011 در مهد تکواندوی جهان، عنوان قهرمانی را بدست آورده بود.

نظر شما