شناسهٔ خبر: 52196560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان:

یادواره شهید علی ایرانمنش و شهدای تربیت بدنی استان کرمان 30 بهمن 1400 برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان در نشست هیات اندیشه ورز بسیج فرهنگیان از برگزاری یادواره شهید علی ایرانمنش و شهدای تربیت بدنی استان کرمان در روز 30 بهمن 1400 خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محمد علیرضایی ضمن تبیین برنامه های دهه مبارک فجر گفت: با توجه به تبلیغات گسترده دشمنان، ضرورت دارد از فرصت دهه فجر برای تقویت باورهای انقلابی به ویژه بین دانش آموزان استفاده کنیم.

وی به نقش ارزنده معلمان در پیروزی و شکل گیری انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: امروز هم به نقش تبلیغی معلمان سختکوش در تحقق اهداف عالی انقلاب نیازمندیم، معلمانی که همیشه در همه صحنه ها حضور داشته و دارند، فرهنگیان شریف در صدر اعتماد عمومی جامعه هستند و می توانند فرهنگ ساز و تمدن ساز و شکل دهنده باورهای انقلابی و مذهبی بین دانش آموزان باشند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان تصریح کرد: ترویج فرهنگ شهادت و زنده نگهداشتن یاد شهدا از ضرورت های اساسی در نظام است و در همین راستا برنامه ریزی شده یادواره شهید شاخص فرهنگی، مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی ایرانمنش و سه شهید تربیت بدنی استان در پایان بهمن 1400 در اداره کل آموزش و پرورش برگزار شود.

نظر شما