شناسهٔ خبر: 52193858 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

حسین‌زاده: رئیس مجلس، از نخستین ساعات وقوع سیل، پیگیر امدادرسانی و حل مشکلات مردم استان فارس بود

حسین حسین‌زاده، نمایندۀ مردم لارستان، خنج، گراش و اوز:از نخستین ساعات وقوع سیل در جنوب استان فارس، جناب آقای دکتر قالیباف در تماس با مسئولان مختلف پیگیر امدادرسانی به مردم سیل‌زده شدند و در گفت‌وگو با نمایندگان و کمیسیون‌ها روند تصویب پیشنهاد‌ها برای جبران خسارات سیل را تسهیل کرد.

صاحب‌خبر -

حسین حسین‌زاده، نمایندۀ مردم لارستان، خنج، گراش و اوز:از نخستین ساعات وقوع سیل در جنوب استان فارس، جناب آقای دکتر قالیباف در تماس با مسئولان مختلف پیگیر امدادرسانی به مردم سیل‌زده شدند و در گفت‌وگو با نمایندگان و کمیسیون‌ها روند تصویب پیشنهاد‌ها برای جبران خسارات سیل را تسهیل کرد. ازاین‌رو بر خود لازم می‌دانم از پیگیری‌ها و اقدامات ایشان تقدیر و تشکر کنم که تا به امروز و در صحن علنی مجلس نیز پیگیر این موضوع بودند و خواستار شدند تا مصوبات هرچه سریع‌تر اجرایی و تجهیزات و تسهیلات در اختیار سیل‌زدگان قرار گیرد.

حمایت‌ها و پیگیری‌های ایشان موجب شد تا بسیاری از مسئولان ازجمله جناب آقای دکتر رضایی، نمایندۀ محترم جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی که نمایندۀ ویژه ایشان بود، در مناطق سیل‌زده حضور پیدا کند و روند امدادرسانی سرعت یابد. گفتنی است در جریان سیل اخیر بسیاری از منازل، لوازم‌خانگی، مسیرهای مواصلاتی، زمین‌های کشاورزی، دام و احشام و معابر در جنوب فارس آسیب دیدند.

 

نظر شما