شناسهٔ خبر: 52188086 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

یوونتوس؛ محتمل ترین مقصد ولاهوویچ

صاحب‌خبر -
یوونتوس؛ محتمل ترین مقصد ولاهوویچ
خبرگزاری آریا- یوونتوس بالاخره تصمیم به اقدام جدی برای جذب دوشان ولاهوویچ گرفته است
به گزارش آریا، پس از آرسنال، حالا یوونتوس هم قصد آغاز مذاکرات رسمی با فیورنتینا را دارد. به نقل از رومئو آگرستی، باشگاه یوونتوس در ساعات آینده اولین پیشنهاد رسمی خود برای خرید دوشان ولاهوویچ را به فیورنتینا ارائه خواهد کرد. یوونتوس می خواهد در روزهای باقی مانده از نقل و انتقالات زمستانی خرید ولاهوویچ را نهایی کند. همانطور که مدیران فیورنتینا در روزهای اخیر اعلام کردند، این باشگاه آماده بررسی پیشنهادات برای ولاهوویچ است و مشکلی با فروش ستاره صرب در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه ندارد.
اخبار انتقال دوشان ولاهوویچ به یوونتوس به سرعت در حال انتشار است و این انتقال گران قیمت، می تواند روی آینده آلوارو موراتا تاثیرگذار باشد. در ابتدای ژانویه، بارسلونا تلاش زیادی برای جذب آلوارو موراتا داشت اما یوونتوس اجازه جدایی او را صادر نکرد اما با اقدام جدی بیانکونری برای خرید دوشان ولاهوویچ، شرایط تغییر می کند. 
به نقل از رومئو اگریستی، موازی و همسو با جریان انتقال دوشان ولاهوویچ به یوونتوس که بیانکونری پیشنهاد رسمی خود را آماده کرده، بحث پیوستن آلوارو موراتا به بارسلونا دوباره به جریان می افتد. بلوگرانا منتظر است یوونتوس ولاهوویچ را خریداری کند. ژاوی در تمام این مدت اصرار به جذب موراتا داشته و همچنان پافشاری دارد. آلوارو موراتا دومین سال قرضی خود در یوونتوس را سپری می کند و در مالکیت اتلتیکو مادرید است. بیانکونری حق خرید مهاجم اسپانیایی را در تابستان دارد و به احتمال فراوان میلی به فعال سازی آن ندارد. اتلتیکو مادرید مشکلی با پیوستن موراتا از یوونتوس به بارسلونا ندارد. 
هواداران افراطی  فیورنتینا برخورد خوبی با اخبار جدایی ستاره تیم شان به یوونتوس نداشتند و خیلی زود واکنش نشان دادند. دوشان ولاهوویچ فاصله زیادی با پیوستن به یوونتوس ندارد و پیشنهاد رسمی بیانکونری آماده ارسال است. به نظر می رسد او با توافق شخصی آماده پیوستن به بیانکونری است اما هنوز مدیران فیورنتینا باید پاسخ مثبت بدهند. آنها امشب اعلام کردند آماده مذاکره با یوونتوس هستند.
پس از انتشار اخبار انتقال قریب الوقوع دوشان ولاهوویچ به یوونتوس از سوی خبرنگاران معتبر ایتالیا، هواداران افراطی فیورنتینا جلوی درب استادیوم آرتمیو فرانکی این بنر را نصب کردند:
احترام چیزی نیست که بتوانی آن را با گلزنی به دست آوری. ولاهوویچ، گوژپشت آشغال! 
در یک بنر دیگر در گوشه دیگر استادیوم در توهینی نژادپرستانه نوشته شده است: ولاهوویچ، کولی آشغال!  
دنیله پراده، مدیر فیورنتینا در مورد وضعیت دوشان ولاهوویچ نکاتی را عنوان کرده است. به نقل از اسپورت ایتالیا، گاتزتا امروز مدعی شد که یوونتوس در مسیر جذب دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا پیشتاز به حساب می آید و حتی با این مهاجم 21 ساله صرب به توافق شخصی نیز دست پیدا کرده است. دنیله پراده، مدیر فیورنتینا در خصوص شرایط دوشان ولاهوویچ این چنین گفته است: بله، پیشنهاد های مهمی در ماه ژانویه برای ولاهوویچ دریافت کرده ایم؛ ما آماده فروش او هستیم اما هیچ وقت پاسخی از سوی مدیر برنامه هایش دریافت نکرده ایم. یوونتوس؟ درهای مذاکره باز است. ما برای تصمیم دوشان صبر می کنیم، باشگاه به یک جواب (از سوی ولاهوویچ) نیاز دارد. 
به نظر می رسد گلزن صرب فیورنتینا برای انتقال به آرسنال بی‌میل است و ترجیح می‌دهد راهی یوونتوس شود. دوشان ولاهوویچ، مهاجم 21 ساله فیورنتینا در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و در حال حاضر بهترین گلزن سری آ است. عملکرد بسیار خوب دوشان ولاهوویچ، گلزن صرب فیورنتینا باعث شده توجه باشگاه‌های بزرگی به او جلب شود و تیم‌های یوونتوس و آرسنال، جدی‌ترین مشتریان او هستند. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، دوشان ولاهوویچ هیچ تمایلی برای انتقال به آرسنال ندارد و او مصمم است در همین ژانویه راهی یوونتوس شود. هفته پیش بیانکونری برای به خدمت‌گیری ولاهوویچ، پیشنهادی به ارزش 35 میلیون یورو به علاوه دیان کولوسفسکی را به فیورنتینا پیشنهاد کرد اما تیم شهر فلورانس مدعی شد هیچ پیشنهادی از یووه به دست‌شان نرسیده است. 
فیورنتینا برای فروش ولاهوویچ، مبلغ 70 میلیون یورو از یوونتوس می‌خواهد و این رقم دقیقا معادل بودجه دو پنجره نقل و انتقالاتی بیانکونری است. این یعنی اگر یوونتوس می‌خواهد ولاهوویچ را همین ژانویه بخرد، باید خروجی گران‌قیمتی داشته باشد. طی روزهای اخیر، بحث فروش رودریگو بنتانکور و آرتور ملو، داغ بوده است. گاتزتا دلو اسپورت مدعی است ولاهوویچ فقط یوونتوس را می‌خواهد و بیانکونری با ارائه پیشنهاد دستمزد سالانه 7 میلیون یورویی، با این گلزن صرب به توافق شخصی رسیده است. 


نظر شما