شناسهٔ خبر: 52178996 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

گزارشی از نقل و انتقالات فوتبال اروپا + عکس

رکنا ورزشی: گزارش اجمالی از نقل و انتقالات فوتبال اروپا را می خوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار رکنا ورزشی، نقل و انتقالات زمستانی اروپا از ابتدای ژانویه (۱۰ دی ماه سال جاری) شروع شد.

تاکنون (4 بهمن)  مهمترین نقل و انتقال اروپا فران تورس هافبک اسپانیایی از منچستر سیتی به بارسلونا با مبلغ 55 میلیون یورو بوده است.

انتقال پل پوگبا به پاریس شاید در زمستان

در گمانه زنی های نقل و انتقالاتی انتقال پل پوگبا ستاره منچستر یونایتد به پاریسن ژرمن مطرح شده است که به نظر می رسد این انتقال در نقل و انتقالات تابستانی صورت بگیرد.

کیلیان امباپه

 

کلیان امباپه نقل و انتقال بزرگ اروپا کلید در زمستان انتقال در تابستان

مدتهاست پروژه انتقال کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن سوژه رسانه هاست اما این انتقال با توجه به پایان یافتن قرار داد این بازیکن در تابستان 2022به پایان می رسد و این بازیکن تاکنون از تمدید قرارداد با ناصر الخلیفی سر باز زده است به نظر می رسد انتقال این بازیکن 23 ساله با مبلغ 160 میلیون دلار به رئال مادرید در نقل و انتقالات 2022 انجام شود.

این در شرایطی است که مدیران پاریسن ژرمن سعی دارند هر طور شده با خرید دوستان نزدیک امباپه نظیر پل پوگبا تانگوی اندومبله و همچنین و همچنین حضور زیدان وی را مجاب کنند تا در جمع تیم متمول پاریسی به مدت دو فصل دیگر ماندنی شود.

اگر انتقال امباپه با شکست مواجه شود ممکن است رئال مادرید بار دیگر به سراغ رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی و آقای گل چندین فصل اخیر بوندسلیگا تا سال 2023 برود.

 

266

 

ارلینگ هالند نزدیک تر از همیشه به بارسلونا / پرز مصمم برای انتقال بچه غول به رئال

رئال مادرید پس از جدایی کریستیانو رونالدو مدت هاست به دنبال جایگزینی مناسب برای ستاره پرتغالی است که وینیسیوس جونیور و کریم بنزما فصل خوبی را سپری کردند اما فلورنتینو پرز علاقه زیادی به جذب ارلینگ هالند ملقب بچه غول را جذب کند تا تیم کهکشانی دیگری را تشکیل دهد. با توجه به اینکه پیشنهاد پیوستن به دو تیم منچستر را رد کرده  اکنون باید دید هالند از بین گزینه های خود کدام یک پاسخ مثبت خواهد داد؟با توجه به جدایی لیونل مسی، آنتوان گریژمان و لوییز سوارز تیم فوتبال بارسلونا با خلاء در خط حمله مواجه شده است و از سوی دیگر رسانه ها از دیدارهای متفاوت رایولا مدیر برنامه ارلینگ هالند و خوان لاپورتا را روی خروجی قرار داده اند و انتقال قول نروژی به بارسلونا 150 میلیون برآورد آورد شده است.

 

هالند

 

تاتنهام هیونگ مین

هری کین همچنان در تاتنهام

هری کین ستاره انگلیسی باشگاه تاتنهام که در نقل و انتقالات تابستانی 2021 تلاش زیادی کرد تا به منچستر سیتی بپیوندد اما نتوانست مدیران این باشگاه را مجاب کند تا از جمع اسپرزها جدا شود.

هری کین در مصاحبه با اسکای اسپورت در خصوص حضور کونته در تیم تاتنهام گفت: کونته یکی از بهترین سرمربیان دنیا است. ما در چند سال اخیر به اهدافی که داشتیم نرسیدیم. کار کردن با او فرصت بسیار بزرگی است و ما باید از آن استفاده کنیم. او سرمربی‌ای است که توقع زیادی دارد. او هرکاری بتواند می‌کند و ما باید به خوبی به او واکنش نشان دهیم. همه باید به سختی تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم. 

هری کین 2

 

وی در مورد شرایط فعلی تاتنهام گفت: بازیکنان بسیاری می‌آیند و می‌روند و این موضوعی کمی باعث ایجاد آشفتگی در تیم می‌شود. مربیان هم می‌آیند و می‌روند و کمی زمان می‌برد تا بتوان با شرایط موجود سازگار شد.

کاپیتان تیم ملی انگلیس درباره سختی رقابت در لیگ برتر انگلیس اینطور پاسخ داد: واقعیت این است که در لیگ برتر انگلیس تیم‌های بسیاری هستند که نمایش خوبی دارند و همه سعی می‌کنند در جمع شش تیم برتر قرار بگیرند. حداقل هشت یا 9 تیم خوب برای این جایگاه‌ها می‌جنگند. اگر همه چیز درست نباشد، تیم شما عقب می‌افتد و این اتفاقی است که برای ما رخ داده است.

 انتظار می رود پپ گواردیولا در نقل و انتقالات زمستانی برای پیش‌نویس قرارداد این بازیکن تلاش کند تا این بازیکن را به خدمت بگیرد و انتقال این بازیکن تا امروز 100 میلیون پوند برآورد شده است.

هری کین

 

دوشان ولاهوویچ ستاره فیورنتینا 

دوشان ولاهوویچ ستاره صربستانی باشگاه فیورنتینا طبق اعلام رسانه های اروپایی تا سال 2023 قرار داد دارد، آرسنال برای جذب این بازیکن تلاش زیادی کرد اما به نظر می رسد در نقل و انتقالات زمستانی این انتقال صورت نگیرد و به نظر می رسد تابستان 2022 این بازیکن با مبلغ پایه 70 میلیون پوند به جمع توپچی های شهر لندن ملحق شده و یکی از مهمترین نقل و انتقالات لیگ جزیره را رقم بزند اما این انتقال برای آرسنال سخت به نظر می رسد و ممکن است این بازیکن به تیمی غیر از آرسنال ملحق شود

البته باشگاه یوونتوس رقیب جدی برای جذب ستاره تنومند صربستانی است و برای جذب این بازیکن تلاش خواهد کرد.

به نظر می رسد بیانکونری قصد دارد با پیشنهادی در مجموع 60 میلیون یورویی (رقم ثابت به علاوه پاداش) برای خرید این ستاره صربستانی اقدام کند. البته به نظر این رقم کمتر از مبلغ پیشنهادی 70 میلیونی نقد آرسنال بوده و یوونتوس امیدوار است علاقه خود دوسان ولاهوویچ به ماندن در ایتالیا، فیورنتینا را مجاب به توافق با آنها کند. این بازیکن پیش از این انتقال به لیگ برتر را رده کرده و خود را علاقمند به ماندن در لیگ ایتالیا نشان داده است.

ولاهوویچ

 

نظر شما