شناسهٔ خبر: 52176701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

شکرالهی:

سیلاب سه هزار میلیارد تومان به زیرساخت‌های سه شهر جنوبی کرمان وارد کرد

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس،گفت: سیل اخیر بیش از سه هزار میلیارد تومان به زیرساخت های شهرستان های منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب خسارت وارد کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری خانه ملت، منصور شکرالهی  در  تشریح  خسارات سیل در شهرستان های منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب در بخش های کشاورزی افزود: خسارات سیل در شهرستان های منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب در بخش های کشاورزی، منازل مسکونی، دام ها، راه، آب و زیرساخت ها بیش از سایر موارد بوده است.

نماینده مردم کهنوج و منوجان و رودبارجنوب و قلعه گنج و فاریاب در  مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  بیشترین حجم خسارات سیل در مناطق جنوب کرمان به شهرستان های رودبارجنوب، قلعه گنج و منوجان وارد شده است اظهار داشت: بیشترین حجم خسارات سیلاب جنوب در رودبار جنوب بخش زهکلوت گزارش شده است.

وی با بیان اینکه سیلاب در ۲ مرحله به جنوب کرمان خسارت وارد کرده است، اظهار داشت: در سیلاب های اخیر شهر زهکلوت زیر آب رفت و خسارات زیادی در بخش های مختلف به این شهر وارد شد.

شکرالهی  بیان کرد: پس از شهرستان رودبارجنوب بیشترین میزان خسارات به شهرستان منوجان وارد شد و در بخشی از شهرستان منوجان ۴۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی را آب برد.

شکرالهی  ادامه داد: مهم ترین مطالبه مردم مناطق سیل زده را امهال تسهیلات کشاورزی به مدت ۲ سال، کمک های بلاعوض مالی در بخش مسکن و کشاورزی، ایجاد سیل بند، تامین دام دامداران این مناطق برشمرد.

وی بابیان اینکه  ایجاد زیرساخت های راه و آب را از دیگر مطالبات بحق مردم است یادآورشد: تحمل سرمای هوا برای اهالی مناطق سیل زده دشوار بود لذا از مسئولان تقاضا داریم هرچه سریعتر به ساکنان منازل سیل زده جنوب کرمان کمک بلاعوض داشته باشند./

پایان پیام

نظر شما