شناسهٔ خبر: 52170623 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف یک قبضه سلاح جنگی در شهرری/ ۳ شرور دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف یک قبضه سلاح جنگی و دستگیری شرور سابقه دار در کهریزک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۰ کهریزک با رصدهای میدانی مطلع شدند ۲ شرور محله کهریزک  پس  از کری خوانی با یکدیگر قصد نزاع  و درگیری دارند.

وی با اشاره به اینکه  تردد هر ۲ شرور تحت کنترل در آمد، افزود: متهمان قبل از رسیدن به محل قرار دستگیر و در بررسی های بیشتر از خودروی یکی از آنان ک قبصه سلاح جنگی  به همراه ۴ فشنگ کشف شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اعلام به اینکه متهم دستگیر شده سابقه دار بوده و  دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت است، اعلام داشت:  با تکمیل تحقیقات پلیسی این شرور سابقه دار  تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری ۳ شرور در میدان ری

جلیلیان در ادامه بیان داشت: عوامل گشت کلانتری ۱۳۱ شهرری در حال گشت زنی در محدوده میدان شهر ری شخصی قمه به دست را که درحال درگیری با ۲ مرد  مشاهده می  کنند.

وی با اشاره اینکه این امر این شخص با ایجاد رعب و وحشت نظم عمومی را برهم شده بود، افزود: ماموران با مشاهده موضوع بلافاصله وارد عمل شدند و طی یک عملیات ضربتی متهم قمه بدست را خلع سلاح و هر 3مرد  را دستگیر و به کلانتری ۱۳۱ شهرری انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه بیان داشت: با بررسی سوابق این افراد، مشخص شد که هر ۳ متهم از افراد شرور و سابقه دار بوده و پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده در اختیار  مراجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس ری با تمام توان در حفظ امنیت، آسایش و امنیت شهروندان تلاش می کند و به هیچ عنوان به اینگونه افراد اجازه نخواهیم داد تا در جامعه قدرت نمایی کرده و امنیت مردم را به مخاطره بیندازند.

انهدام باند زورگیران شهرستان ری

 فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۶ حسن آباد در حال گشت زنی در محور حسن آباد بودند که به راننده و ۲ سرنشین یک دستگاه خودروی پراید که با سرعت بالایی در حال حرکت بود مشکوک شدند.

وی افزود: طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه خودرو متوقف و در بررسی از داخل خودرو مشخص شد که یکی از اتباع کشورهای همسایه  در کف خودرو خوابیده و خود را از انظار پنهان کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ابراز داشت: در تحقیقات اولیه به دست آمد، متهمان، تبعه کشورهای همسایه را به عنوان مسافر سوار بر خودروشان کرده و پس از زورگیری،  وی را مجبور به پنهان شدن کرده اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی های  بیشتر اموال مال باخته کشف و متهمان به بزه انتسابی اعتراف کردند، ادامه داد: با انتقال متهمان به کلانتری در تحقیقات اولیه مشخص شد یکی از متهمان سابقه دار بوده و با استفاده از کلاه گیس چهره خود را تغییر داده است.

سرهنگ جلیلیان در پایان خاطر نشان کرد: با تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، تحقیقات پلیسی برای کشف سایر جرائم احتمال متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

نظر شما