شناسهٔ خبر: 52169914 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آسمان صاف همراه با وزش باد پدیده غالب هوای اصفهان/ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: در اکثر مناطق آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و در اصفهان و مناطق صنعتی غبار صبحگاهی و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس به‌ویژه در ساعات اولیه روز پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

آسیه آقایی، کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار تا روز چهارشنبه بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس طی این مدت در اکثر مناطق آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و در کلان شهر اصفهان و مناطق صنعتی غبار صبحگاهی و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس به‌ویژه در ساعات اولیه روز پیش‌بینی می‌شود.

آقایی بیان کرد: از اواخر روز چهارشنبه با نزدیک شدن موجی به استان، افزایش ابر و در نیمه‌ غربی بارش آغاز خواهد شد و طی روز پنجشنبه و با شدت کمتر در سایر مناطق ادامه خواهد داشت.

 کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه روز پنجشنبه وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در مناطق شرقی احتمال گرد و خاک محلی پیش‌بینی می‌شود، گفت: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا ۲ درجه افزایش خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: بیشینه دمای شهر اصفهان ۱۲ و کمینه دما فردا منفی ۵ درجه سانتی‌گراد و بوئین و میاندشت با منفی ۱۳ و خور و بیابانک با ۱۴ درجه سانتی‌گراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ

نظر شما