شناسهٔ خبر: 52160779 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هافبک پیکان: حق‌مان مقابل نفت مسجد سلیمان بیشتر از 2 گل بود/ امیدوارم مشکل بازی‌های خانگی‌مان حل شود

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: هر چند مقابل نفت برنده شدیم اما حق‌مان بیشتر از به ثمر رساندن دو گل بود.

صاحب‌خبر -

غلامرضا ثابت‌ ایمانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری دو بر یک تیم فوتبال پیکان مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت:‌ فقط برای کسب سه امتیاز به مسجد سلیمان رفتیم و به هیچ چیزی دیگری فکر نمی‌کردیم. به دلیل بردمان خدا را شکر می‌کنیم ولی حق پیکان خیلی ببیشتر از دو گل بود. با این وجود از دست پر بیرون آمدن از این بازی خوشحالیم.

وی درمورد گلزنی خودش در این مسابقه توضیح داد: در جام حذفی گلزنی کرده بودم اما مقابل نفت اولین گل لیگ‌ برتری‌ام را به ثمر رساندم. از این اتفاق خیلی خوشحالم و صد در صد این روند تداوم دارد. البته در صحنه‌ای حدود دقیقه 80 همه بازیکنان حریف را دریبل کردم اما زمان ضربه زدن به دلیل جان نداشتن بدنم ضربه‌ام را به شکلی زدم که دروازه‌بان حریف آن را مهار کرد.

بازیکن پیکان درخصوص قرار گرفتن این تیم جوان در رتبه ششم جدول، گفت: وقتی در ابتدای فصل به پیکان آمدم می‌دانستم مجتبی حسینی به جوان‌ها اعتقاد دارد و تیم جوانی را دور هم جمع کرده است. پتانسیل پیکان امسال بالا است و شک نکنید در نیم فصل دوم حرف‌های زیادی برای گرفتن خواهد داشت. قطعا امسال به کسب سهمیه فکر می‌کنیم.

ثابت ایمانی درمورد تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: پیکان در حال حاضر شرایط خوبی دارد و این تعطیلات تا حدی به ضررمان می‌شود اما هنوز مشخص نیست بعد از تعطیلات باید با استقلال بازی کنیم یا هوادار. به همین دلیل سردرگم هستیم.

وی درباره تداوم روند شکست ناپذیری شاگردان مجتبی حسینی در دیدارهای خارج از خانه و اینکه چرا پیکان در بازی‌های خانگی مانند مسابقاتی که در خانه حریفان برگزار می‌کند، نتیجه نمی‌گیرد، گفت: زمین ورزشگاه شهدای شهرقدس که اولین بازی فصل‌مان را در آن برگزار کردیم به هیچ وجه شرایط خوبی نداشت. در ادامه به ورزشگاه انقلاب کرج و دستگردی رفتیم اما زمین ورزشگاه دستگردی کیفیت مناسبی ندارد. تیم ما روی زمین بازی می‌کند و شرایط زمین دستگردی با کارهایی که می‌خواهیم روی زمین انجام بدهیم جفت و جور نیست. تیم ما در دیدارهای خارج از خانه نباخته اما در بازی‌های خانگی مشکلاتی داشتیم که امیدوارم این معضل هم رفع شود.

هافبک تیم پیکان در مورد میزان امیدواری‌اش برای دعوت شدن به اردوی تیم ملی امید کشورمان پاسخ داد: من متولد 1379 هستم و شنیده‌ام شاید سن من به تیم ملی امید نخورد. به ما گفته اند قرار است نفرات متولد سال 80 به بعد دعوت شوند اما امیدوارم من هم در لیست قرار بگیرم.

انتهای پیام/

نظر شما