شناسهٔ خبر: 52158724 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اعلام آخرین جزییات آتش‌سوزی در یک مسافرخانه در میدان راه‌‌آهن/ نجات جان ۳۰ مسافر+ فیلم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اعلام جزییات آتش‌سوزی در یک مسافرخانه در میدان راه‌آهن از نجات جان حدود ۳۰ مسافر گرفتار شده در آتش و دود خبر داد.

صاحب‌خبر -

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین جزییات حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان  اقامتی‌ تجمعی واقع در خیابان شوش غربی، نزدیک میدان راه آهن گفت: این حادثه صبح امروز در ساعت ۸:۵۵ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: بلافاصله ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی، خودروهای حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: محل حادثه یک مسافرخانه دو طبقه بود که به گفته مالکان حدود ۵۰ الی ۶۰ اتاق داشت. در طبقه بالا حدود ۱۵ اتاق کاملا شعله‌ور بود و آتش به سقف‌های شیروانی رسیده بود.

ملکی تصریح کرد: حدود ۳۰ مسافر در این مسافرخانه حضور داشتند. آتش‌نشانان علیرغم اینکه حجم آتش بسیار زیاد بود و دیوارها، راه‌پله‌ها و سقف‌ها همه تخریب شده و عملیات را سخت کرده بود، به سرعت عملیات را آغاز کرده و هم از طریق نردبان هیدرولیکی و هم از طریق نفوذ به داخل ساختمان سریع موفق شدند آتش را تحت کنترل درآورند.

وی ادامه داد: چندین نفر از طریق نردبان هیدرولیکی و تعدادی نیز از طریق راه‌پله‌ها از ساختمان خارج شدند. تاکنون نیز یک نفر جان خود را از دست داده و یک نفر نیز دچار سوختگی شدید شده بود و ۳ نفر دیگر نیز دچار دودگرفتگی شده بودند.

ملکی تصریح کرد: در حال حاضر آتش خاموش شده و نیروهای آتش‌نشانی در حال لکه‌گیری هستند.

نظر شما