شناسهٔ خبر: 52158645 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

نتایج دیشب فوتبال باشگاهی در اروپا

توقف میلان و رئال، برد بارسا، لیورپول و بایرن و گلزنی طارمی مهمترین اتفاقات دیشب (۳ بهمن) فوتبال اروپا بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
در آخرین بازی هفته بیست و سوم سری آ ایتالیا، تیم‌های میلان و یوونتوس به تساوی بدون گل رضایت دادند. با این نتیجه میلان با ۴۹ امتیاز در جایگاه سوم باقی ماند و یوونتوس هم در مکان پنجم ۴۲ امتیازی شد.

ناپولی ۴ - ۱ سالرنیتانا را شکست داد و با میلان هم امتیاز شد، اما بعلت تفاضل گل بهتر در مکان دوم جدول ایستاد. جوان جسوس، امیر رحمانی، دریس مرتنز و لورنزو اینسینیه برای ناپولی گلزنی کردند و تک گل سالرنیتانا را فدریکو بونازولی به ثمر رساند.

در دیگر بازی‌ها، رم ۴- ۲ مقابل امپولی پیروز شد، اسپتزیا با یک گل از سد سامپدوریا گذشت و دیدار کالیاری با فیورنتینا و تورینو با ساسولو به تساوی ۱ - ۱ انجامید.

در چارچوب هفته بیست و دوم لیگای اسپانیا، دیشب رئال مادرید در برنابئو با نتیجه ۲ - ۲ برابر میهمانش الچه متوقف شد، اما با ۵۰ امتیاز، جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد. در این بازی ابتدا الچه با ۲ گلِ لوکاس بویه و پِرِه میلا از میزبان پیش افتاد، اما رئال با گل‌های دقایق پایانی لوکا مودریچ و اِدِر میلیتائو بازی را به تساوی کشاند، ضمن اینکه کریم بنزما در دقیقه ۳۳ یک ضربه پنالتی رئال را از دست داد.

اما بارسلونا که به زمین آلاوس رفته بود با یک گل از سد میزبانش گذشت و با ۳۵ امتیاز به رده پنجم جدول صعود کرد. فرانکی دی یونگ زننده تک گل بارسا در این بازی بود.
...
در دیگر بازی‌ها، اوساسونا با ۲ گل میزبانش گرانادا را شکست داد، سوسیداد و ختافه بدون گل مساوی شدند و رایو وایه کانو در خانه ۱- ۰ به اتلتیک بیلبائو باخت.

هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس پیگیری شد و لیورپولِ رده دومی ۳ - ۱ در زمین کریستال پالاس به پیروزی رسید. ویرجیل فن دایک، الکس چمبرلین و فابینیو برای لک لک‌ها در این بازی گل زدند و ادوارد هم تک گل پالاس را به ثمر رساند.

چلسی رده سومی هم در دربی لندن با دو گل از سد تاتنهام گذشت و ۴۷ امتیازی شد. دو گل آبی‌ها را حکیم زیاش و تیاگو سیلوا به ثمررساندند. در دو بازی دیگر، لستر و برایتون ۱ - ۱ مساوی شدند و آرسنال و برنلی هم به تساوی بدون گل رسیدند.

در شب پایانی هفته بیستم بوندس لیگای آلمان، بایرن مونیخِ صدر جدولی ۴ - ۱ میزبانش هرتابرلین را درهم کوبید و ۴۹ امتیازی شد. کورنتین تولیسو، توماس مولر، لروی سانه و سرژ گِنابری برای بایرن گلزنی کردند و یورگن اِکِلِن کَمپ تک گل هرتا را به ثمر رساند.

در دیگر بازی دیشب، لایپزیش ۲ به صفر ولفسبورگ را شکست داد.

و در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر پرتغال، پورتو ۳-۱ فامالیسائو را شکست داد و با ۵۳ امتیاز جایگاه خود را درصدر جدول محکم‌تر کرد. در این بازی مهدی طارمی از دقیقه ۷۰ وارد زمین شد و یک پنالتی برای پورتو گرفت که خودش نیز آن را تبدیل به گل سوم تیمش کرد.
 
<div id="video-display-embed-code_461806" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/834994/461806?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما