شناسهٔ خبر: 52158505 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سرلشکر صفوی: سیاست نگاه به شرق، دشمنان ایران را تضعیف خواهد کرد

دستیار و مشاور فرماندهی معظم کل قوا گفت: سیاست نگاه به شرق و توسعه روابط همه جانبه با چین و روسیه دشمنان مستکبر، رقبا و حتی برخی از افراد داخل کشور را دچار حیرت، غافلگیری و تضعیف خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور فرماندهی معظم کل قوا در نخستین همایش ملی ایران و همسایگان با بیان اینکه این همایش با حضور استادان و دانشجویان حوزه‌های مختلف علمی و تخصصی شکل گرفته است، گفت: ارائه نظریات در رابطه با سیاست همسایگی و موضوعات مختلف در این رابطه که به عنوان محور‌های همایش در نظر گرفته شده، بیشتر شامل مباحث علمی می‌شود.

رحیم صفوی اظهار کرد: وزارتخانه‌های مختلفی از جمله وزارت کشور، وزارت امور خارجه و وزارت اقتصاد و دارایی در این همایش حضور دارند و امیدواریم این حرکت بتواند کمکی به عبور از وضعیت فعلی و رسیدن به وضعیت مطلوب برای ملت و کشور عزیزمان ایران داشته باشد.

وی با اشاره به راهبرد سیاست منطقی و راهبردی ایران برای رسیدن به تفاهم مشترک و منافع مشترک در مقابل تهدیدات مشترک، گفت: دوران جدیدی در حیات سیاسی ایران به خصوص سیاست خارجه ایران شروع شده است. سیاست همسایگی با ۱۵ کشور، سیاست منطقه‌ای در غرب کشور و سیاست نگاه به شرق و توسعه روابط همه جانبه با چین و روسیه، سیاست‌های جدیدی هستند که دشمنان مستکبر، رقبای و حتی برخی از افراد داخل کشور را دچار حیرت، غافلگیری و تضعیف خواهد کرد.

نظر شما