شناسهٔ خبر: 52157815 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع بودجه باید متناسب با نیاز دستگاه‌ها صورت گیرد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: توزیع بودجه باید متناسب با نیاز دستگاه‌ها صورت گیرد و این‌کار از وظایف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.

صاحب‌خبر -

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - حجت الاسلام والمسلمین محامی در مراسم سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: حضرت فاطمه (س) نسبت به مسائل اجتماعی جامعه اسلامی بی تفاوت نبوده و در صحنه‌های مختلفی از جمله تعلیم و تربیت، جهاد و دفاع از امامت و ولایت نقش آفرینی کرده است.

او گفت:  حضرت فاطمه (س) نمونه بارز یک انسان کامل است، اما حد فهم و درک ما به اندازه سیر وجودی خودمان است و هر کس رشد بیشتری پیدا کند به همان میزان عقل و درک عمیق‌تری خواهد داشت.

محامی گفت: همان گونه که در خصوص امامت و ولایت در آیات قرآن آمده "یَا أَیُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنْزِلَ إِلَیْکَ مِنْ رَبِّکَ ۖ وَإِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَه" اینکه بیان می‌شود‌ای پیامبر باید تکلیف امامت امت بعد خود را مشخص کنی و اگر اینکار را صورت ندهی رسالت خود را انجام نداده‌ای به معنای جایگاه بالاتر حضرت علی (ع) نسبت به پیامبر نیست، اما نشان دهنده این است که اگر امامت بعد رسالت نباشد کار به نتیجه نخواهد رسید و هدف حاصل نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محامی  گفت: ما باید در شناخت شخصیت‌ها دقت لازم و کافی را داشته و دچار افراط و تفریط نشویم.

اوگفت :انسان باید به طور متوازن و در جهات مختلف رشد کند، زیرا گاهی افراد تنها در یک جهت رشد می‌کنند، اما مهم رشد متوازن است که انسان بتواند در همه جهات و در حد مطلوب رشد کند.

انتهای پیام/گ

برچسب‌ها:

نظر شما