شناسهٔ خبر: 52154239 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

خبر ورزشی

صاحب‌خبر -

اعلام فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران، با نظر دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران لیست بازیکنان دعوت شده و فهرست بازیکنان در انتظار به اردوی تیم ملی برای دیدار مقابل عراق و امارات متحده عربی به شرح زیر است: دروازه بانان:علیرضا بیرانوند- امیر عابدزاده- پیام نیازمند- مدافعان:صادق محرمی- محمدحسین کنعانی زادگان- شجاع خلیل زاده- مجید حسینی- امید نورافکن- میلاد محمدی- سیاوش یزدانی- صالح حردانی- هافبک ها: سعید عزت الهی - میلاد سرلک- احسان حاج صفی- وحید امیری- مهدی ترابی- احمد نوراللهی- سامان قدوس- علیرضا جهانبخش- علی قلی زاده- الهیار صیادمنش- مهاجمین: مهدی طارمی- سردار آزمون- کریم انصاریفرد- کاوه رضایی- مهدی قایدی- شهاب زاهدی.

 

ایراندوست: یک بازنده بزرگ بودیم

یم ملی فوتبال زنان ایران در دومین دیدار خود از جام ملت‌های زنان آسیا از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه یکشنبه، ‌سوم بهمن ماه در ورزشگاه مومبای بمبئی مقابل تیم قدرتمند چین به میدان رفت و با ۷ گل شکست خورد.
مریم ایراندوست در نشست خبری بعداز این بازی گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که تا دقیقه آخر تلاش کردند و ناامید نشدند. درست است که باختیم اما یک بازنده بزرگ بودیم. برد و باخت در فوتبال طبیعی است. در فوتبال مردان هم تیم‌های بزرگ در جام جهانی قبلی هفت گل دریافت کردند، پس این چیزی از ارزش‌های تیم من کم نمی‌کند. این برای اولین بار است که تیم ایران با تیم‌های بزرگ رقابت می‌کند و قطعا از این بازی درس بزرگی می‌گیرد.

 

رادوشوویچ را هم‌چنان بازیکن خود می‌دانیم

پس از رفتن رادوشوویچ از ایران باشگاه پرسپولیس تماس‌های متعددی از طریق تلفن و پیام‌رسان‌ها با رادوشوویچ، وکیل رسمی وی و مدیربرنامه‌هایش در ایران داشته است. در تاریخ‌های نهم دسامبر(۲۳ آذر) و یکم ژانویه(یازدهم دی) دو نامه رسمی نیز ارسال شده است. آخرین نامه رسمی وارده هم در سوم ژانویه بود. البته پس از آن، تماس‌های دیگری هم با وکیل وی برقرار شد. باشگاه پرسپولیس هم‌چنان رادوشوویچ را بازیکن خود می‌داند و تمایل به ادامه همکاری دارد. در تماس‌هایی که تا همین امروز، دوم بهمن، با وی برقرار کردیم به دنبال حل اختلاف‌های موجود هستیم و تلاش خود را در این مسیر خواهیم کرد. البته با توجه به مجموعه اتفاقاتی که روی داده است و در این مجال جای طرح آن نیست این مساله منوط به وجود تمایل از سوی طرف مقابل نیز خواهد بود.

 

 

استعفای ذوالفقارنسب از هیئت مدیره پرسپولیس

ذوالفقارنسب که ۱۰ روز پیش به‌همراه سه عضو جدید به‌عنوان اعضای جدید هیئت‌مدیره معرفی شدند، در قامت ریاست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در جلسه با بازیکنان هم حضور یافت اما حالا از سمتش کنار کشیده است. نکته جالب اینکه حتی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد، یحیی گل‌محمدی از رضا درویش مدیرعامل باشگاه حمایت کرد اما ترجیح داد که در قبال پرسش پیرامون ذوالفقارنسب سکوت کند تا به شکلی معنادار موضعش را درباره حضور وی نشان دهد. بیشترین میزان انتقاد پس از آن به ذوالفقارنسب وارد شد که در روز بازی پرسپولیس و فجرسپاسی به‌عنوان کارشناس یک مسابقه دیگر در صداوسیما حضور یافت. با استعفای ذوالفقارنسب هیئت‌مدیره پرسپولیس دوباره چهار نفره می‌شود و همچنین علاوه بر معرفی عضو جدید، رئیس هم باید انتخاب شود.

نظر شما