شناسهٔ خبر: 52152287 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دولت نامه قبول بار مالی رتبه بندی را امضا می‌کند

نائب رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رایزنی مجلس و مقرر شدن امضای نامه قبول بار مالی رتبه بندی معلمان در ۱۴۰۰ توسط دولت خبر داد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - محمدرضا احمدی گفت: کمیسیون آموزش امروز با حضور نمایندگانی از شورای نگهبان، سازمان امور اداری و استخدامی، سازمان برنامه و بودجه، وزارت آموزش و پرورش و مرکز پژوهش‌‎های مجلس به موضوع رفع ایرادات و ابهامات شورای نگهبان در خصوص لایحه نظام رتبه بندی معلمان پرداخت.

۲۷ دی ماه سخنگوی شورای نگهبان از بازگشت لایحه رتبه بندی معلمان به مجلس و وجود ایرادانی در این طرح خبر داده و یکی از ایرادات آن را بارمالی این لایحه معرفی کرده است.

به گفته این نماینده مجلس یازدهم، با پیگیری مجلس مقرر شده دولت نامه قبول بار مالی اجرای رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۰ را امضا کند.

سایر ایرادات شورای نگهبان درباره رتبه بندی در این نشست برطرف شده و دو ایراد هم برای بررسی و رفع به کمیته آموزش و پرورش ارجاع و این کمیته فردا این ایرادات را بررسی خواهد کرد.

لایحه رتبه بندی درصدد است شان و منزلت معلمان را بالا برده و همچنین تغییراتی اساسی در حقوق پرداختی به معلمان ایجاد کند و به عبارت دقیق‌تر در این لایحه مقرر شده معلمان حدود ۸ میلیون حقوق ماهیانه دریافت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما