شناسهٔ خبر: 52151472 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرماندار گناباد:

ساماندهی و مدیریت جامع، حلقه مفقوده فضای مجازی

نصیری گفت: ساماندهی و مدیریت جامع حلقه مفقوده فضای مجازی در کشور ماست و مسئولان ذی ربط و متولیان فرهنگی به این موضوع باید بیش از پیش توجه بکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، فرماندار گناباد در جلسه شورای اداری مشترک شهرستان های گناباد و بجستان افزود: بی شک امروز همه جریان های حزب اللهی و انقلابی به گونه ای در بخش های فضای مجازی باید حضور داشته باشند که افراد هنجارشکن اجازه عرض اندام نیابند تا اینکه عرصه برایشان ناامن و تنگ بشود.
وی ادامه داد: تفکر جهادی و انقلابی به عنوان رویکرد مهم دولت سیزدهم باید مورد توجه خاص مسئولان در خدمت به مردم قرار بگیرد.
فرماندار گناباد گفت: تامین آب، سرمایه گذاری، اشتغال و کارآفرینی از جمله مسائل و مشکلات شهرستانهای گناباد و بجستان است که باید با بهره گیری از ظرفیتهای مغفول مانده در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، گردشگری و اجتماعی برای کاهش این مشکلات تلاش کرد.
امام جمعه گناباد هم گفت: کارگزاران در نظام جممهوری اسلامی باید با روحیه و تفکر جهادی و انقلابی به صورت خستگی ناپذیر در خدمت به مردم و رفع مسائل و مشکلات آنان بکوشند.
حجت الاسلام حسن صادقی نسب با اشاره به روحیه و تفکر جهادی دولت سیزدهم گفت: آیت الله رییسی بعد از بازگشت از سفر روسیه در نخستین فرصت برای بازدید از روند خدمات رسانی به سیل زدگان کرمان عازم این استان شد و این نشان می دهد که برای خدمت جهادی به مردم خستگی معنا ندارد.

نظر شما