شناسهٔ خبر: 52149763 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هفته بیستم لیگ برتر والیبال ؛

برد لبنیات هراز آمل و شکست هورسان رامسر

ساری - ایرنا - هفته بیستم لیگ برتر والیبال برای دو تیم مازندرانی حاضر در این لیگ با یک برد و یک باخت برگزار شد که با ثبت دوازدهمین برد برای لبنیات هراز آمل و چهاردهمین شکست هورسان رامسر همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، بیستمین هفته سی‌وپنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور عصر امروز یکشنبه سوم بهمن برگزار شد که دو تیم مازندرانی این لیگ نیز در آمل و یزد به مصاف حریفان خود رفتند و یک برد و یک باخت کسب کردند.

تیم والیبال لبنیات هراز آمل که در بین تیم‌های بالای جدول قرار دارد، عصر امروز در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل و با حضور تماشاگران از تیم میانه‌جدولی مس رفسنجان میزبانی کرد و موفق شد شکست مقابل این تیم در دور رفت مسابقات را جبران کند.

لبنیات هراز آمل پس از دیدار نیمه‌تمام خارج از خانه هفته نوزدهم برابر آذرباتری ارومیه با انجام تمرینات منظم تیمی توانست به شرایط فنی مناسب برای کسب یک پیروزی قاطع مقابل مس رفسنجان برسد و حریف خود را ۳ – ۰ شکست دهد.

مس رفسنجان در نیم فصل دوم با جذب بازیکنانی چون افشین فتاح پاسور فصل گذشته هراز، رامین خانی دریافت کننده سابق فولاد سیرجان، قلیچ نیازی قطرپاسور شهرداری گنبد در کنار یاران باتجربه‌ای چون ولی علیپور، جواد حسین‌آبادی، مرصاد آقاجانی، موعود آقاپور و امین رضوی در نیم‌فصل دوم توانست بهتر از نیم‌فصل نخست عمل کند و با پیروزی مقابل تیم‌های مختلف از جمله سپاهان مدعی و صدرنشین به جمع مدعیان حضور در پلی‌آف اضافه شود ، اما این تیم متحول شده در تقابل با شاگردان عطایی دست‌خالی از زمین خارج شد.

 لبنیات هراز از ابتدای دست نخست توانست از حریف پیش بیفتد. اما مس رفسنجان نیز حریف دست و پا بسته‌ای نبود و در طول بازی همواره با فاصله‌ امتیازی کم در تعقیب هرازی‌ها امتیازگیری کرد. با این حال لبنیات هراز توانست با چهار امتیاز اختلاف زودتر از مس به امتیاز ۲۵ برسد و دست نخست را با نتیجه ۲۵ – ۲۱ به سود خود تمام کند.

مس رفسنجان در دست دوم بازی پرفشارتر و برابری را مقابل لبنیات هراز آمل ارائه کرد و از همان ابتدا اختلاف امتیاز خود با هراز را تا پنج امتیاز افزایش داد ، اما تعویض‌های عطایی و تشویق‌های بی‌امان هواداران سبب شد تا هراز به جریان بازی برگردد. دو تیم تا امتیاز ۲۸ برابر پیش رفتند، اما تجربه و دقت شاگردان بهروز عطایی سبب شد که زودتر از مس رفسنجان دو امتیاز اختلاف را ایجاد کنند و ۳۰ – ۲۸ پیروز شوند.

جدال پایاپای لبنیات هراز و مس رفسنجان در دست سوم نیز ادامه داشت و دو تیم با فاصله امتیازی اندک از هم بازی را دنبال کردند ، اما مانند دو دست نخست تیم میزبان توانست در کسب امتیازهای پایانی بهتر عمل کند و ۲۵ – ۲۳ تیم مهمان را شکست دهد.

برد لبنیات هراز آمل و شکست هورسان رامسر

لبنیات هراز آمل با این برد به دوازدهمین برد در فصل جاری دست یافت و با یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا، در رتبه چهارم جدول قرار دارد. دیدار هفته گذشته آذرباتری ارومیه و لبنیات هراز آمل در حالی که شاگردان عطایی دو دست نخست را به سود خود تمام کرده بودند با نظر داور مسابقه به دلیل حاشیه‌های روی سکوی تماشاگران نیمه‌تمام ماند. با توجه به احتمال ۳ – ۰ اعلام شدن این بازی، می‌توان ۱۳ برد را به حساب لبنیات هراز منظور کرد.

شهداب یزد - هورسان رامسر

تیم والیبال هورسان رامسر نیز امروز در یزد بیستمین مسابقه این فصل خود را برگزار کرد که با پذیرش شکست ۳ – ۰ مقابل تیم بالای جدولی شهداب یزد همچنان در پایین جدول باقی ماند.

شاگردان مسعود آرمات که دیدار رفت را در رامسر با نتیجه ۳ – ۱ به سود خود تمام کرده بودند، در یزد عملکرد مطلوبی مقابل میزبان نداشتند و نتوانستند برد دور رفت را تکرار کنند.

هورسان در دست نخست مسابقه اسیر حمله‌ها و دفاع روی تور بازیکنان شهداب شد و ۲۵ – ۱۸ این دست را واگذار کرد. دست دوم عملکرد هورسان ضعیف‌تر از دست نخست بود و تیم میزبان توانست با فاصله امتیازی زیادی که از ابتدای دست ایجاد کرد، با خیالی آسوده به امتیاز پایانی برسد و ۲۵ – ۱۴ برنده شود. اما هورسانی‌ها در دست سوم بهتر از دو دست نخست عمل کردند و توانستند در امتیازگیری شرایطی تقریبا برابر با میزبان داشته باشند. با این حال شهداب یزد مانند دست‌های قبلی زودتر به امتیاز پایانی رسید و ۲۵ – ۲۲ هورسان را شکست داد.

هورسان رامسر با این شکست همچنان با ۶ برد و ۲۰ امتیاز تیم دوازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال است.

نظر شما