شناسهٔ خبر: 52145560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

به همت مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛

از فعالان قرآنی در سالروز میلاد برترین گوهر خلقت، حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر تقدیر به عمل آمد

به همت مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از بانوان فعال در حوزه‌های قرآن، نماز، عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در سالروز ولادت برترین گوهر خلقت، حضرت فاطمه زهرا(س) تقدیر و تشکر به عمل آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا کرمانشاه، در مراسمی که در تاریخ سوم بهمن ماه ۱۴۰۰ به همت مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و با همکاری مرکز آموزشی درمانی امام علی(ع) به مناسبت ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام شامخ زن همزمان با جشن پیروزی انقلاب و دهه فجر در سالن اجتماعات بیمارستان امام علی(ع) برگزار شد، از تعدادی از بانوان این مرکز که در حوزه‌ی قرآن، نماز، حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر فعال بودند با اهدای گل و تقدیم هدایایی به رسم یادبود تقدیر و تشکر به عمل آمد.

بانوان ایران نمونه بارزی از رهروان طریق تقوا و پاکدامنی هستند که این عفت و پاکدامنی را مدیون آموزه ها و تعالیم مکتب انسان ساز اسلام، وحی الهی و سیره‌ی شخصیتی حضرت فاطمه  زهرا(س) هستند. از این رو، با توجه به مقام رفیع زن در جامعه و جایگاه بانوان شاغل که دو نقش مهم مدیریت خانه و محیط کار را برعهده دارند از تمامی تلاش‌های صادقانه و زحمات آنان در راستای تامین سلامت مردم قدردانی و تجلیل شد.

تلاوت قرآن، مولودی خوانی، سخنرانی و اجرای مسابقه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که با استقبال خوب پرسنل همراه بود./ انتهای پیام

خبرنگار: مینا حیدری

نظر شما