شناسهٔ خبر: 52145384 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تمایل باشگاه پرسپولیس به ادامه همکاری با رادوشوویچ

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: برخلاف اظهارات اخیر درباره رادوشوویچ، چند مرحله برای وی نامه‌های رسمی ارسال شد و برای برقراری تماس اقدام شده که مستندات آن موجود است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از باشگاه پرسپولیس،باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: برخلاف اظهارات اخیر درباره رادوشوویچ، چند مرحله برای وی نامه‌های رسمی ارسال شد و برای برقراری تماس اقدام شده که مستندات آن موجود است.

اظهارنظر‌های بوژیدار رادوشویچ در ارتباط با شرایطی که با پرسپولیس دارد باعث ایجاد سوالاتی نزد افکار عمومی شد؛ که با توجه به اسناد موجود در بخش بین‌الملل باشگاه، تماس‌های مکرر با وکیل رادوشویچ و مدیربرنامه‌های او در ایران گرفته شده، و مطالب مطرح شده درباره اینکه تماسی برای حل و فصل مشکلات با آقای رادوشویچ انجام نشده، صحت ندارد و برخلاف واقعیت است.


در جلسه باشگاه پرسپولیس با رادوشویچ، مبلغ ۵۰ هزار یورو به این بازیکن پرداخت، برای پرداخت ۳۰ هزار دلار دیگر، در مدت ۲۱ روز پس از آن، توافق شد.


زمانی که رادوشویچ ایران را ترک کرد و البته از تماس‌ها و ارتباط‌ها آگاه هم بود؛ رقم ۳۰ هزاریورویی مورد توافق، تا ۷۰ هزار یورو افزایش یافت که باشگاه برای پرداخت آن اعلام آمادگی کرد.


ضمن اینکه در این تماس‌ها به وکیل وی اعلام شد که پرداخت‌های بعدی براساس درخواست این دروازه‌بان و همراه با پرداخت به تیم صورت خواهد گرفت و تاخیری پیش نخواهد آمد، اما آخرین پاسخ از سوی وکیل وی در پاسخ به تماس مدیر امور بین‌الملل باشگاه این بود که همه حرف‌ها قبلا زده شده است.

تماس‌های باشگاه بلافاصله پس از رفتن رادوشویچ از ایران آغاز شد که این بازیکن اعلام کرد؛ صحبت‌ها با وکیل وی پیگیری شود. باشگاه پرسپولیس در این مدت تماس‌های متعددی از طریق تلفن و پیام‌رسان‌ها با رادوشویچ، وکیل رسمی وی و مدیربرنامه‌هایش در ایران برقرار کرده است. در تاریخ‌های نهم دسامبر (۲۳ آذر) و یکم ژانویه (یازدهم دی) دو نامه رسمی هم ارسال شده است. آخرین نامه رسمی وارده در سوم ژانویه بود. البته پس از آن، تماس‌های دیگری هم با وکیل وی برقرار شد.

باشگاه پرسپولیس همچنان رادوشویچ را بازیکن خود می‌داند و تمایل به ادامه همکاری دارد. در تماس‌هایی که تاکنون، با وی برقرار کردیم برای حل اختلافات موجود تلاش می‌کنیم. البته با توجه به اتفاقاتی که روی داده و در این مجال جای طرح آن نیست این مساله منوط به تمایل طرف مقابل هم خواهد بود.

نظر شما