شناسهٔ خبر: 52145327 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان شد

مجمع فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان برای سومین بار محمدرضا مظلومی را به سمت رئیس فدراسیون انتخاب کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مجمع انتخابات فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان، امروز به ریاست محمد پولادگر معاون توسعه ی ورزش قهرمانی برگزار شد.

در این مجمع محمود خسروی وفا به عنوان رییس کمیته ملی پارالمپیک، باقرزاده نماینده کمیته ملی المپیک، علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونها، مهدی مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع فدراسیونهای ورزشی حضور داشتند.

محمدرضا مظلومی و روزبه زورقی دو کاندیدای حاضر در این انتخابات بودند که در پایان محمدرضا مظلومی با ۴۴ رای از ۴۹رای ماخوذه به مدت ۴ سال رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان شد. همچنین روزبه زورقی نیز در پایان رای گیری موفق به کسب ۴ رای شد.

محمدرضا مظلومی گفت: چون در سال ۶۲ نابینا شدم درک کامل از افراد معلول و نابینا و کم بینا دارم و در جریان مشکلات آنها هستم.

وی افزود: دو دوره در خدمت ورزشکاران نابینا و کم بینا بودم و در این مدت برای پیشرفت آنها از هیچ تلاشی کوتاهی نکردم، البته از خودم راضی نیستم و امیدوارم در دوره سوم نیز در خدمت افراد نابینا و کم بینا باشم و برای بهبود جایگاه آنها تلاش خواهم کرد.

اعضای هیات رییسه فدراسیون نابینایان و کم بینایان معرفی شدند
در پایان مجمع انتخابات فدراسیون نابینایان و کم بینایان که امروز یکشنبه سوم بهمن در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد، شاهین امینی با ۴۳ رای به عنوان نایب رییس مردان، فائزه توسلی با ۴۶ رای به عنوان نایب رییس امور بانوان، علی اصغر هادی زاده با ۴۴ رای و فریبا محمدی با ۴۱ رای به عنوان کارشناس خبره و حسین عیلمردانی با ۴۶ رای به عنوان خزانه دار و حمید جهانبخش با ۲۶ رای به عنوان نماینده هیات استانی معرفی شدند.

نظر شما