شناسهٔ خبر: 52131154 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سردار آزمون به بایر لورکوزن پیوست؛ شماره ۹ بر تن بازیکن ایرانی+ عکس/ واکنش ها

سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت روسیه به بایر لورکوزن آلمان پیوست و از فصل آینده با پیراهن شماره 9 این تیم در بوندسلیگا به میدان می رود.

صاحب‌خبر -

گروه ورزشی جی پلاس؛ سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ روسیه راهی بایر لورکوزن آلمان شد.

این مهاجم 26 ساله از این پس در بوندس لیگا به فوتبال خود ادامه خواهد داد و می تواند جا پای مهاجمانی مانند علی دایی و وحید هاشمیان بگذارد.

پیش از این از لیون به عنوان جدی ترین مشتری آزمون یاد می شد اما لورکوزن در تابستان امسال تا یک قدمی جذب آزمون هم رفته بود که بالاخره به مهاجم ایرانی مدنظر خود دست پیدا کرد.

قرارداد سردار آزمون با بایرلورکوزن پنج ساله خواهد بود و شماره 9 این باشگاه را برتن خواهد کرد. با اعلام باشگاه لورکوزن، سردار آزمون از فصل 2022/23 به این تیم ملحق خواهد شد. لورکوزن آزمون را رایگان به خدمت گرفت.

 

سرنوشت تلخ ایرانی های بایرلوکوزن؛ سردار طلسم نحس را می شکند؟(اینجا بخوانید)

 

آزمون: سبک بازی لورکوزن بسیار جذاب است؛ از بازی در بوندس‌لیگا هیجان‌زده خواهم شد!

به نقل از وبسایت رسمی باشگاه لورکوزن، مهاجم ایرانی در خصوص لیگ آلمان چنین می‌گوید: بایر لورکوزن ترکیب فوق‌العاده‌ای دارد. من این باشگاه را مدت زیادی است که دنبال می‌کنم. سبک بازی لورکوزن بسیار جذاب است. بازی در بوندس‌لیگا برای من شدیدا هیجان‌انگیز خواهد بود! از طرفی من مطمئنم که می‌توانم به تیم کمک کنم. 

واکنش سایت ایتالیایی به حضور آزمون در آلمان

سایت «football-italia.net» نوشت:  سردار آزمون در هفته های اخیر مورد توجه یوونتوس، میلان و رم قرار داشت، اما مهاجم زنیت و تیم ملی ایران اکنون با بایرلورکوزن قرارداد بسته است.

این رسانه ایتالیایی تاکید کرد: این ملی پوش 27 ساله ایرانی در بازار نقل و انتقالات حضوری فعال  داشت زیرا قرارداد او با زنیت سن پترزبورگ در 30 ژوئن به پایان می رسید. یووه آزمون را به عنوان جایگزین احتمالی آلوارو موراتا  که در ژانویه هدف بارسلونا قرار دارد در نظر گرفته بود. میلان همچنین به این مهاجم وسط بلندقد توجه داشت و لیل در فرانسه یکی دیگر از گزینه ها بود، در حالی که او در تابستان هدف رم ژوزه مورینیو هم بود.

مدیر ورزشی لورکوزن: با آزمون غیر قابل پیش بینی خواهیم شد

سایمون رولفز، مدیر ورزشی باشگاه لورکوزن گفت: با آزمون قدرت تهاجمی ما بیشتر خواهد شد. او قدرت تهاجمی ما را بیش از پیش غیر قابل پیش بینی و قدرتمندتر خواهد کرد. ما بسیار خوشحالیم که این انتقال با موفقیت انجام شد. سردار آزمون کلاس بین المللی خود را در بالاترین سطح به نمایش گذاشته است.

فولر: آزمون فقط گلزن نیست

رودی فولر، مدیر ورزشی   لورکوزن و بازیکن اسبق تیم ملی آلمان در گفت و گو با igainsider.de گفت: آزمون یک مهاجم همه کاره است که در چند پست می توان از او استفاده کرد. سردار بسیار سریع است که روی هوا خوب کار می کند. او فقط یک گلزن نیست و پاس  گل هم می دهد.

 

خوش آمدگویی صفحه بوندسلیگا به آزمون

صفحه رسمی بوندس لیگا ، تصاویری از ستاره کشورمان با پیراهن تیم ملی ایران را منتشر کرد و از حضور این ستاره ایرانی در این لیگ گفت.

بوندس لیگا نوشت: بیایید به او برای آمدن به بوندس لیگا خوش آمد گوییم. آزمون به بایرلورکوزن پیوست.

سایت «اسپورتس» روسیه در این زمینه نوشت: سریال نقل و انتقالات سردار آزمون به پایان رسید و این بازیکن ایرانی زنیت در نهایت با لورکوزن آلمان قرارداد امضا کرد.

توئیتر رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در واکنش به این انتقال، نوشت: سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران به بایرلورکوزن پیوست و تا سال 2027 در بوندسلیگا بازی می کند. برای او بهترین ها را آرزو می کنیم.

14001102000949_Test_NewPhotoFree

 

IMG_20220122_212738_145

سردار آزمون به بایر لورکوزن پیوست

پست سردار آزمون بعد از پیوستن به بایر لورکوزن آلمان:

سردار آزمون به بایر لورکوزن پیوست

نظر شما