شناسهٔ خبر: 52130529 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

مدارس کدام استان فردا تعطیل است؟

تداوم کولاک برف همراه با برودت و یخبندان هوا موجب شد تا آموزش و پرورش استان اردبیل برای هفتمین روز متوالی در اطلاعیه ای مدارس را در برخی شهرستان ها و مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام کند.

صاحب‌خبر -

 بر اساس اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل فردا یکشنبه سوم بهمن ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا، در شهرهای اردبیل، مشگین شهر، گرمی، ارشق، انگوت، لاهرود، سرعین، نمین، نیر و هیر در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه دوره اول و مدارس استثنایی، تعطیل اعلام شده است.

همچنین فردا در این شهرها فعالیت آموزشی مدارس متوسطه دوره دوم با یک ساعت تأخیر آغاز و در سایر دوره‌های تحصیلی نیز آموزش به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد انجام خواهد شد.

با توجه به برنامه ریزی های انجام شده آزمون‌های المپیادهای علمی کشوری و امتحانات نهایی پایه دوازدهم (داوطلبان آزاد و واحد مانده‌ها)، پایه نهم (بزرگسالان و داوطلبان آزاد) استانی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

در شهرستان خلخال نیز به دلیل سرما و برودت هوا مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و ابتدایی فردا در نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شده و تمام فعالیت‌ها در این روز به صورت غیرحضوری در شبکه شاد خواهد بود./مهر

مدارس ۱۲ شهرستان کرمانشاه، فردا هم تعطیل است/ ادارات تاخیر ندارند

مدارس ۱۲ شهرستان استان کرمانشاه برای چندمین روز، فردا(یکشنبه، سوم بهمن) نیز به دلیل برودت هوا تعطیل است.

امیر ظهرابی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، در خصوص وضعیت فعالیت مدارس استان در فردا(یکشنبه) گفت: بجز مدارس شهرستانهای قصرشیرین و سرپل‌ذهاب، مدارس دیگر شهرستانهای استان، فردا در نوبت صبح در تمام مقاطع به دلیل برودت هوا و به منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز، تعطیل است.

به گفته ظهرابی مدارس شهرستانهای استان در نوبت بعدازظهر دایر است.

وی افزود: کلاس های درس گروه صبح مدارس شهرستانهای قصرشیرین و سرپل ذهاب نیز فردا با دو ساعت تاخیر برگزار می شود.

ظهرابی در خصوص وضعیت فعالیت ادارات استان هم گفت: شروع کار ادارات استان فردا با تاخیر نخواهد بود و کارکنان ادارات باید در ساعت مقرر سر کار حاضر باشند.

مدارس ۴ شهرستان آذربایجان غربی فردا تعطیل است

فردا یکشنبه ۳ بهمن برخی مدارس آذربایجان غربی در نوبت صبح تعطیل است.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، فردا شیفت صبح تمامی مدارس شهری و روستایی پیرانشهر، ابتدایی شهری و تمامی مدارس روستایی مهاباد، نقده و سردشت تعطیل است.

مدارس کرمانشاه فردا تعطیل شد

مدارس ۱۲ شهرستان استان کرمانشاه برای چندمین روز، فردا (یکشنبه، سوم بهمن) نیز به دلیل برودت هوا تعطیل است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه،گفت : بجز مدارس شهرستان‌های قصرشیرین و سرپل‌ذهاب، مدارس دیگر شهرستان‌های استان، فردا در نوبت صبح در تمام مقاطع به دلیل برودت هوا و به منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز، تعطیل است.

ظهرابی گفت : مدارس شهرستان‌های استان در نوبت بعدازظهر دایر است.

کلاس‌های درس گروه صبح مدارس شهرستان‌های قصرشیرین و سرپل ذهاب نیز فردا با دو ساعت تاخیر برگزار می‌شود.

شروع کار ادارات استان فردا با تاخیر نخواهد بود و کارکنان ادارات باید در ساعت مقرر سر کار حاضر باشند .

برچسب‌ها:

نظر شما