شناسهٔ خبر: 52126274 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امیر سرتیپ آشتیانی:

فضا برای حرکت های بزرگ در وزارت دفاع فراهم است

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه معاونین ستادی و رؤسای سازمان های تابعه وزارت دفاع از نمایشگاه فصل جهش سازمان صنایع هوافضا بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت دفاع، امیر سرتیپ آشتیانی  در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در سازمان صنایع هوافضا  اظهار داشت: با توجه به نتیجه بررسی های به عمل آمده و مشاهدات در ارزیابی های میدانی، سازمان صنایع هوافضا در راستای تدابیر و منویات مقام معظم فرماندهی کل قوا اقدامات موثر و اثربخشی را انجام داده و به صورت جهشی عمل نموده است.

وی با بیان اینکه فضا برای دستیابی به اهداف بزرگ و راهبردی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح فراهم است و سیاست ها و برنامه ریزی ها برای تلاش جمعی در همین مسیر می باشد، افزود: اخلاص کلید اصلی موفقیت و  رمز این راه بوده و هست و همه ما آن را در زندگی بزرگانی همچون شهید سلیمانی، شهید فخری زاده  و شهید صیاد شیرازی دیده ایم .
 

نمایشگاه پژوهش و نوآوری سازمان صنایع هوافضا (فصل جهش)، در سال ۱۴۰۰ با هدف تحول آفرینی و ترسیم آینده سازمان و سامانه های هوافضای کشور طراحی و اجرا شده است .

هدف از برگزاری نمایشگاه فصل جهش سازمان صنایع هوافضا افزایش آگاهی‌ها نسبت به صحنه نبرد آینده ، تحلیل وضعیت جهان و جهت گیری سازمان ها و کشورهای پیشرو در حوزه سامانه ها و فناوری ها ، جلوگیری از غافلگیری و رویکرد فعال نسبت به آینده در کلیه عوامل مؤثر بر مأموریت سازمان صنایع هوافضا در حوزه های ملی و وظایف نیروهای مسلح، سفر به آینده، ذهن‌انگیزی متولیان تحقیقاتی سازمان برای کسب و کار و محصولات آتی، افزایش قابلیت‌ها، خلاقیت و نوآوری، شکستن پارادایم‌ها و محدودیت‌های ذهنی بوده است.

این نمایشگاه شامل غرفه های محتوای سوال انگیزی و تحریک ذهن ، ضرورت تحول ، انقلاب فناوری اطلاعات ، تهدیدات نوین ، سامانه ها و فناوری های آینده نگر و تالار اندیشه است.

انتهای پیام

نظر شما