شناسهٔ خبر: 52120793 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار کرمان: تجهیزات راهسازی در اختیار فرمانداری ریگان قرار می‌گیرد

استاندار کرمان گفت: تجهیزات راهسازی مورد نیاز در اختیار فرمانداری ریگان قرار گیرد و ظرف حداکثر ۱۵ روز جاده موقت در کنار پل و بخش‌های آسیب دیده احداث شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، زینی‌وند امروز در آیین خاکسپاری دو کودک جان باخته در روخانه مجاور روستای ناصرآباد شهرستان ریگان شرکت و با خانواده این دو کودک ابراز همدردی کرد.

استاندار کرمان عنوان کرد: هم رئیس جمهور و هم وزیر کشور قصد حضور در مناطق سیل‌زده شرق استان را داشتند اما شرایط آب و هوایی، اجازه پرواز فراهم نشد اما ایشان همواره پیگیر مسائل این منطقه بودند.

مولوی عبیدالله شهیکی امام جمعه اهل تسنن بخش نگین کویر نیز خواستار توجه بیشتر به مناطق شرقی و دوبانده کردن محور نرماشیر ریگان شد.

استاندارکرمان از پل تخریب شده توکل‌آباد در محور ریگان - ایرانشهر بازدید کرد و  دستور داد تجهیزات راهسازی مورد نیاز در اختیار فرمانداری ریگان قرار گیرد و ظرف حداکثر ۱۵ روز جاده موقت در کنار پل و بخش‌های آسیب دیده احداث شود.

استاندارکرمان در ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های شرقی در فرمانداری ریگان بر استفاده از دانش بومی و نظرات افراد محلی در طرح‌های آبخیزداری، لایروبی، احداث سد و سیل‌بندها در کل استان تاکید کرد.

زینی‌وند توجه به هشدارها و رعایت مسائل ایمنی در بارندگی‌ها و سیل را ضروری دانست و در خصوص جبران خسارت‌ها، دام‌های تلف شده و تعمیرات منازل قول مساعد داد.

انتهای پیام/3388/ق

نظر شما