شناسهٔ خبر: 52118761 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تعمیر گیربکس اتوماتیک

صاحب‌خبر -

گیربکس مهم ترین و اساسی ترین بخش در خودرو های امروزی پس از موتور است، اگر گیربکس خودرو کیفیت و کارایی لازم را نداشته باشد در ابتدا بخش ها و قطعات خود گیربکس و سپس موتور و سایر بخش های خودرو دچار آسیب می شوند و هزینه های زیادی را برای شما در پی خواهد داشت.

سرویس و تعمیر گیربکس اتوماتیک در اسرع وقت می تواند تا حد قابل توجهی از بروز مشکلات بیشتر در خودرو جلوگیری کند. انتخاب مرکزی مناسب برای انجام تعمیرات گیربکس شرط اصلی تعمیر درست و اصولی گیربکس بدون بروز مشکلات بعدی است.

ایمان پرناک: 09127656067

سایت: gearboxnumber1.com

هزینه ی تعمیرات گیربکس اتوماتیک با توجه به نوع خودرو و نوع ایرادی که در گیربکس خودرو ایجاد شده است متفاوت است. یکی از اصول مهم ما در مجموعه ی نامبروان اخلاق مداری و رعایت انصاف است و قیمت تمامی خدمات دائماً در حال بررسی هستند تا کوچک ترین گران فروشی رخ ندهد. به همین دلیل است که پیش از بررسی دقیق خودرو قیمتی برای خدمات ارائه نمی شود. تمامی خدمات گیربکس در مرکز گیربکس نامبروان با ضمانت نامه شش ماه و تضمین کلیه ی خدمات ارائه می شوند.

تعمیرات گیربکس اتوماتیک

ساختار گیربکس در خودرو های امروزی پیچیده است و هر فردی نمی تواند بدون دانش و آگاهی برای تعمیر آن اقدام کند. در حال حاضر اغلب گیربکس های که درخودرو های چینی و سایرخودرو ها در بازار به کار می روند سیستم به روز شده ای دارند، در تمام گیربکس ها پس از مدتی به دلیل گرمای ناشی از اصطکاک اغلب قطعات متحرک گیربکس پس از مدتی دچار مشکلات مختلفی می شوند و در مقایسه با سایر بخش های خودرو بیشتر در معرض خرابی قرار دارند.

با توجه به این موارد می توان گفت که تعمیر و تعویض قطعات گیربکس پس از مدتی اجتناب ناپذیر هستند اما اگر سرویس گیربکس به موقع انجام شود می توان زمان استفاده از گیربکس را تا حد زیادی افزایش داد به همین دلیل است که توصیه می شود هر نوع مشکل و ایراد ایجاد شده در گیربکس را به سرعت رفع کنید و در زمان های مقرر تعیین شده توسط برند برای سرویس گیربکس خودرو اقدام کنید.

4631

 تعمیر گیربکس موارد مختلفی را شامل می شود اما مهم ترین و اولین بخش در سرویس و تعمیر گیربکس جدا کردن بخش های مختلف گیربکس به صورت کامل و تمیز کردن هر کدام از بخش ها است پس از این مرحله باید گیربکس با یاتاقان ها و بخش های جدیدی که نیاز است جایگزین و بازسازی شود. بازسازی گیربکس اگر به شکل کاملاً حرفه ای انجام شود مانند این است که گیربکس قدیمی با گیربکس کاملاً جدید جایگزین شود با این تفاوت که هزینه ی بازسازی گیربکس به مراتب کمتر از هزینه ی خرید گیربکس جدید است. در تمام کشور ها تعمیر گیربکس هزینه ی بسیار کمتری نسبت به تعویض گیربکس دارد البته شرط مهم این امر آن است که گیربکس به صورت حرفه ای تعمیر شود، مهم ترین هدفی که ما در مرکز گیربکس نامبروان به دنبال آن هستیم .

سرویس های دوره ای گیربکس

یکی از مواردی که سبب افزایش عمر مفید گیربکس در خودرو می شود سرویس به موقع گیربکس است. اگر روغن و فیلتر گیربکس به موقع تعویض شود رانندگی با خودرو اصولی و صحیح انجام می شود. زمان انجام سرویس توصیه شده برای هر خودرو متفاوت است و باید بر اساس زمان توصیه شده توسط هر شرکت برای سرویس خودرو اقدام کرد اما به صورت کلی توصیه می شود تا هر 20000 تا 60000 کیلومتر برای بررسی روغن گیربکس مراجعه کنید.

روغن گیربکس یکی از اصلی ترین بخش ها در گیربکس است و نقش روان کننده حرکت چرخ دنده ها و اتصالات در گیربکس را بر عهده دارد اگر سطح روغن گیربکس کمتر از حد مجاز باشد و یا روغن گیربکس کیفیت لازم را نداشته باشد تمامی اتصالات گیربکس دچار مشکل می شوند.

یکی از مواردی که باید در زمان سرویس خودرو مد نظر قرار گیرد میزان استفاده از خودرو است. مسلم است که هر چه میزان استفاده از خودرو بیشتر باشد گیربکس اصطکاک بیشتری را تحمل می کند و بیشتر در معرض تمام شدن یا سوختن روغن گیربکس قرار دارد. به همین دلیل است که توصیه می شود افرادی که ساعت های زیادی از خودرو استفاده می‌کنند و یا در شهر های بزرگ و پر ترافیک زندگی می کنند از 20000 تا 30000 کیلومتر برای سرویس خودرو اقدام کنند.

شهر تهران یکی از بزرگ ترین کلان شهر ها در ایران است و در اغلب ساعات روز ترافیک زیادی دارد اگر ساکن تهران هستید بهتر است حتماً در زمان های مقرر برای سرویس خودرو اقدام کنید تا در صورت نیاز روغن و فیلتر گیربکس تعویض شوند.

فروش گیربکس اتوماتیک

اگر آسیب وارد شده به گیربکس بیش از حد نرمال باشد و نتوان آن را با روش های رایج تعمیر کرد نیاز است تا گیربکس به صورت کامل جایگزین شود با توجه به اینکه گیربکس خودرو های خارجی کیفیت و فناوری متفاوتی با خودرو های خارجی در بازار دارند جایگزین کردن گیربکس این خودرو ها نیز باید در مرکزی انجام شود که گیربکس اصل و با کیفیت این خودرو را ها دارا باشند، ما برای رفع این مشکل و جلوگیری از خرید و استفاده از گیربکس های تقلبی موجود در بازار مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین گیربکس های مورد نیاز برای خودرو های چینی و غیر چینی را در نامبروران تهیه کرده ایم، در صورتی که مشکل گیربکس شما قابل رفع نباشد می توانیم به شما اطمینان بدهیم که گیربکس خودرو شما با بهترین گیربکس موجود در بازار جایگزین می شود.

تمامی گیربکس های اتوماتیک در نامبروان با ضمانت نامه عرضه می شوند و دارای گارانتی هستند. تمامی گیربکس هایی که از برند های نامعتبر هستند در بازار با قیمت های به مراتب کمتری از گیربکس های اصل به فروش می رسند به همین دلیل است که افراد ترجیح می دهند تا از این گیربکس ها استفاده کنند اما در ادامه ضرری که این گیربکس ها به خودرو وارد میکنند هزینه های بیشتری را برای شما در پی خواهد داشت.

4643413131

شرایط فروش گیربکس اتوماتیک کامل

در مرکز نامبروان گیربکس های اتوماتیک هم به شکل نو و هم استوک موجود هستند، تمامی گیربکس ها دارای ضمانت نامه شش ماهه سلامت کالا هستند و به شرط سلامت به فروش می رسند. با توجه به نوسانات ارز و تغییر قیمت ها می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش گیربکس

فروش هر محصولی با خدمات پس از فروش کامل می شود. قابلیت در دسترس بودن و پیگیری است که سبب می شود تا مشتریان احساس امنیت و آرامش داشته باشند. در نامبروان تمامی دوره های ضروری برای آشنایی با جدید ترین تکنولوژی ها در امر تعمیر گیربکس، خدمات پس از فروش، پشتیبانی دستگاه های عیب یابی و تست درجا برگزار می شوند. علاوه بر این موارد مشاوره های تخصصی و فنی مورد نیاز در ارتباط با نگهداری و سرویس گیربکس اتوماتیک خودرو به صورت حضوری و کاملاً رایگان به مشتریان عرضه می شود. در صورتی که پس از خرید گیربکس و یا دریافت هر نوع خدمتی از مرکز نامبروان مشکلی برای خودرو ایجاد شد می توانید برای دریافت خدمات پس از فروش و بررسی مشکل با ما تماس بگیرید.

 

نظر شما