شناسهٔ خبر: 52115268 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

بورس بالاخره صعودی شد / افزایش ۲ هزار واحدی شاخص کل

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز در یک روند رو به افزایش، با ۲۴۱۱ واحد رشد همراه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه (۲ بهمن) در ابتدای معاملات با رشد ۶ هزار و ۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۵۸ هزار واحدی قرار گرفت.

صف‌های خرید و فروش سهام در دوم بهمن

در ساعت ۱۰ شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۹۷۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۶ هزار و ۳۷۲ واحد قرار گرفت.

شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه (۲ بهمن) در ابتدای معاملات با رشد ۶ هزار و ۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۵۸ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۱۰ شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۹۷۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۶ هزار و ۳۷۲ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۸۳۱ واحد در ارتفاع ۳۳۶ هزار و ۴۷۱ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فولاد، شبندر  و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. شبندر نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص فرابورس نیز با رشد ۱۰ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۶۵۲ واحدی قرار گرفت. سه نماد زاگرس، ارفع و اتکای بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

در ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۸۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۵ هزار و ۴۷۷ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳۷۷ واحد در ارتفاع ۳۳۶ هزار و ۱۷ واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، شپنا و شبندر بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس تا به این لحظه داشته اند. شبندر نیز پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار است.

شاخص فرابورس نیز با اُفت ۴ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۶۳۶ واحدی قرار گرفت. سه نماد زاگرس، ارفع و اتکای بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند. تجلی نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

رشد ۲ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس امروز با رشد ۲ هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحد رسید.

شاخص کل هم (وزن): ۱۳۱۰ واحد منفی شد.

ارزش معاملات: ۳۴۴۶ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما