شناسهٔ خبر: 52113079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جانشین پلیس راه فرمانده انتظامی استان زنجان:

ریزش بهمن محور تهم - طارم را همچنان تهدید می‌کند

زنجان- ایرنا - جانشین پلیس راه فرمانده انتظامی استان زنجان، با اشاره به اینکه خوشبختانه ریزش اخیر بهمن در محور تهم- طارم، هیچ خسارتی نداشت، گفت: اما خطر ریزش بهمن در این محور همچنان وجود دارد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ مهدی میناخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از پاکسازی مسیر ریزش بهمن در این محور خبر داد و افزود: به دلیل خطر سقوط بهمن، هموطنان تا حد امکان از تردد در این مسیر خودداری کنند.

وی با بیان اینکه در چند روز اخیر، به رغم بارش های سنگین برف، خوشبختانه حوادث منجر به فوت یا سانحه  رانندگی منجر به جراحت شدید، در محورهای مواصلاتی استان نداشتیم اظهار داشت: کاهش تصادفات، ناشی از کاهش ترددها در محورهای مواصلاتی استان، به دلیل شرایط جوی و نامناسب جاده ها است.

جانشین پلیس راه فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه در حال حاضر، محور طارم وضعیت مناسبی ندارد و تردد در این مسیر فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، افزود: هموطنان تا حد امکان از تردد در این مسیر و نیز سایر محورهای کوهستانی استان، خودداری کنند.

سرهنگ میناخانی خاطرنشان کرد: هموطنان درصورت الزام به انجام سفر، حتماً زنجیر چرخ و سایر تجهیزات ایمنی زمستانی، سوخت کافی، لباس گرم، مواد غذایی و سایر مایحتاج ضروری و موردنیاز خود را به همراه داشته باشند، تا در صورت بروز مشکل، تا رسیدن پلیس و نیروهای امدادی، دچار مشکل نشوند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی، تردد در همه محورهای کوهستانی استان، سخت و خطرناک است، تصریح کرد: حفظ آرامش در طی مسیر، پرهیز از هرگونه عجله و شتاب، بستن کمربند ایمنی، احتیاط کامل در حین رانندگی، رعایت فاصله طولی، رعایت سرعت مطمئنه، توجه به همه نکات راهنمایی و رانندگی، قطعاً از بروز حوادث ناگوار و تلخ جاده‌ای پیشگیری خواهد کرد.

نظر شما