شناسهٔ خبر: 52108598 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 احتمالا اواخر ۲۰۲۲ منتشر شود

آماده برای رونمایی پیش از تابستان / Gamingbolt

صاحب‌خبر -

شایعات زیادی درباره بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 وجود دارد و به نظر می‌رسد که در سال میلادی جاری شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در سال ۲۰۱۹ توانست بازخوردهای خوبی از منتقدان کسب کند و فروش بسیار خوبی نیز داشت. از همان ابتدا اعلام شد که استودیو ریسپاون اینترتینمنت کار روی دنباله را به زودی آغاز خواهد کرد، اما تاکنون الکترونیک آرتز از این بازی تاکنون به صورت رسمی رونمایی نکرده است و تنها منابع مختلفی به آن اشاره کرده‌اند.

از طرف دیگر ریسپاون اینترتینمنت در سال گذشته چندین عضو جدید برای کار روی این دنباله جذب کرده است که مهر تاییدی بر شایعات محسوب می‌شود. جدیدترین گزارشات به این اشاره دارند که از Star Wars Jedi: Fallen Order 2 پیش از تابستان رونمایی خواهد شد تا اواخر سال ۲۰۲۲ یا اوایل سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه شود.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2

تام هندرسون هم که یک لیکر معتبر بین طرفداران محسوب می‌شود و ثابت شده در الکترونیک آرتز منبع بسیار موثقی دارد، این شایعات را تایید کرده است. بنابر گزارش سایت گیمینگ بولت، هندرسون اشاره کرده است که همه چیز برای رونمایی از دنباله Star Wars Jedi: Fallen Order به خوبی پیش‌ می‌رود. او پیش‌بینی می‌کند که بازی در سه ماه آخر سال به بازار عرضه شود.

وقایع بازی Star Wars Jedi: Fallen Order پس از اتفاقات فیلم Revenge Of The Sith و کمی پیش از Solo: A Star Wars Story رقم می‌خورد. به همین خاطر ممکن است در این دنباله شاهد یک سری از شخصیت‌های شناخته شده فرانچایز جنگ ستارگان باشیم. بنابر گزارشات منتشر شده استودیو ریسپاون قصد ساخت دو دنباله را دارد تا Fallen Order یک سه‌گانه کامل باشد.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 احتمالا اواخر سال ۲۰۲۲ برای پی‌سی و کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس منتشر خواهد شد.

ویجی‌موبایل: هفت نکته مهم پابجی موبایل و ۵ بازی کارتی برتر موبایل

تماشای ویدیو از یوتوب ویجیاتو

Gamingbolt

نظر شما