شناسهٔ خبر: 52102040 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ آغاز شد

شناور‌های ایران، چین و روسیه در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ به سوی اهداف از پیش تعیین شده در دریا تیراندازی کردند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ پس از برگزاری نشست‌های توجیهی، از بامداد امروز با حضور یگان‌های سطحی و پروازی نیرو‌های دریایی ارتش، سپاه و نیروی دریایی کشور‌های چین و روسیه در منطقه شمال اقیانوس هند آغاز شد.
 
امیر دریادار دوم مصطفی تاج‌الدینی، گفت: در این مرحله از برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ یگان‌های شناور ایران، چین و روسیه که از بامداد امروز به محل اجرای مأموریت در شمال اقیانوس هند حرکت کرده بودند، این مرحله از تمرینات را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش، یگان‌های شناور ایران، چین و روسیه به سر فرماندهی ناوشکن تمام ایرانی جماران و با استفاده از سلاح‌های کالیبر ۲۰ میلیمتری به سوی اهداف سطحی از پیش تعیین شده در دریا تیراندازی کردند.
 
 
ناو‌های ایران، چین و روسیه به سمت اهداف دریایی تیراندازی کردند

سخنگوی رزمایش مرکب امنیت دریایی ۲۰۲۲ خاطر نشان کرد: همچنین در مرحله بعد تمرین «PHOTOEX» شامل صورت‌بندی و آرایش آفندی یگان‌های شرکت‌کننده در رزمایش متناسب با تهدیدات موجود در منطقه انجام شد.

تاج‌الدینی با بیان اینکه حضور جمهوری اسلامی ایران در ائتلاف‌های بین‌المللی بیانگر ارتقاء سطح و جایگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: برقراری امنیت در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی برای جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل نیرو‌های دریایی جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچ‌گونه تهدیدی را در حوزه دریایی نخواهند داد.
 
 
<div id="video-display-embed-code_3423451" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizan.news/fa/news/play/embed/790824/3423451?width=400&height=300"></script></div>
 

برچسب‌ها:

نظر شما