شناسهٔ خبر: 52100628 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

واکسینه شدن ۸۰ درصد از شاغلان فعال صنوف خواف در برابر کرونا

فرماندار خواف گفت: بیش از ۸۰ درصد از فعالان شاغل در اصناف مختلف شهرستان خواف خراسان رضوی با دریافت واکسن در برابر بیماری کرونا واکسینه شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی،حسین سنجرانی افزود: طبق بررسی آماری ۱۱۳ هزار نفر واجد شرایط دریافت واکسن در این شهرستان هستند که از این تعداد تا کنون ۱۰۲  هزار نفر واکسینه شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۸۸.۸ درصد مادران باردار در مرحله اول و ۶۹.۵ درصد طی مرحله دوم واکسینه شده‌اند گفت: همچنین ۹۰.۹۶ درصد دانش‌آموزان این شهرستان دوز اول و ۸۰.۶۶ درصد دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

فرماندار خواف افزود: در حال حاضر به طور میانگین روزانه ۵۰۰ تا ۸۰۰ دوز واکسن کرونا در این شهرستان توزیع می‌شود که در مقایسه با میانگین استانی رتبه‌ دوم الی چهارم در سطح استان را به خود اختصاص داده است.

سنجرانی گفت: در راستای تسریع در روند واکسیناسیون و دسترسی راحت شهروندان به واکسن در این مدت واکسیناسیون سیار در سطح شهر برای اصناف، منازل، نمازهای جمعه و مدارس انجام شده است.

او افزود: از ابتدای امسال تا کنون در راستای کنترل بیماری و جلوگیری از شیوع کرونا ۱۲ هزار مورد بازدید میدانی از صنوف و اماکن عمومی انجام شده است.

 

نظر شما