شناسهٔ خبر: 52099738 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ضرورت رعایت استاندارد‌های تکلیف شده در قوانین محیط زیستی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان بر اهمیت ضرورت رعایت استاندارد‌های تکلیف شده در قوانین محیط زیستی برای صنایع تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - مصطفی یوسفی گفت: اهمیت ضرورت رعایت استاندارد‌های تکلیف شده در قوانین محیط زیستی برای صنایع و رفع مشکلات ناشی از آلودگی هوا در منطقه با انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آلودگی هوا با توجه به شرایط جوی، پدیده اینورژن (وارونگی و پایداری هوا) در این فصل از سال، بیشتر از هر موقع دیگر تاکید می شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان گفت: انتظار می رود اهمیت طرح‌هایی مانند طرح جمع‌آوری گاز‌های همراه نفت و جلوگیری از سوزاندن این گاز در فلر‌های نفتی و استفاده به عنوان خوراک صنایع پتروشیمی مورد توجه قرار گیرد.

پروژه مطالعاتی در رابطه با آلودگی هوای منطقه ۷ شهیدان با توجه به جریانات جوی و تأثیر گذاری بر محیط، مکان یابی و راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا مستقر صنایع پتروشیمی، راه اندازی سیستم پایش آنلاین صنعت پتروشیمی مسجدسلیمان، تهیه و راه اندازی سیستم پایش آنلاین واحد نمکزدایی هفت شهیدان، پیگیری اصلاح و بهسوزی فلر نمک زدایی هفت شهیدان، ایجاد کمربند سبز و احداث نهالستان کنار با مشارکت شرکت نفت و پتروشیمی صورت گیرد.

انتهای پیام/م

نظر شما