شناسهٔ خبر: 52098057 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استانداری کرمانشاه:

تردد در محور اسلام‌آبادغرب به سرپل‌ذهاب و بالعکس ممنوع است

قصرشیرین- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: محور ارتباطی اسلام‌ آباد غرب به سمت سرپل ذهاب به دلیل بارش برف، کولاک و لغزندگی به همراه کاهش دید افقی و مه گرفتگی  و احتمال اختلال در تردد از عصر امروز (پنجشنبه) تا بهبود شرایط با استقرار پلیس راهور مسدود است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، «بهزاد باباخانی» عصر پنجشنبه در جلسه مشترک ستاد بحران سه شهرستان اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب و دالاهو در پی بارش سنگین برف افزود: باتوجه به بارش برف و احتمال کولاک در مسیر اسلام آباد غرب به سمت سرپل ذهاب سطح جاده‌ها و گردنه‌ها به دلیل یخبندان، پدیده لغزندگی به همراه کاهش دید افقی و مه گرفتگی  و احتمال اختلال در تردد وجود دارد با استقرار پلیس راهور در خروجی شهر ها از ورود ماشین های سنگین و سبک  از ساعت ۱۶:۳۰ امروز تا اطلاع ثانوی خودداری و ورود به این مسیر جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: در پی بارش سنگین برف ستاد مشترک مدیریت بحران سه شهرستان  اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب و دالاهو برای آماده باش بیشتر تشکیل جلسه داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در این جلسه بر اهمیت بازگشایی راه‌های مواصلاتی اصلی و همچنین راه‌های روستایی تاکید کرد.

باباخانی گفت:در این جلسه اقدامات دستگاه‌های مختلف و اعضای کارگروه‌های مدیریت بحران اخذ شده و جمع‌بندی‌های لازم در این زمینه انجام شده تا گزارش نهایی به اطلاع استاندار کرمانشاه برسد.

«بهمن امیری مقدم» استاندار کرمانشاه در پی اعلام هشدار سطح نارنجی و احتمال بارش نزولات آسمانی، برف و بوران در برخی مناطق استان دستور داد معاونین استانداری با حضور در شهرستانها بر روند آمادگی تیم های خدمات رسان و امدادی به صورت میدانی نظارت کنند.

نظر شما