شناسهٔ خبر: 52097796 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار شهرستان کرج:

ترویج فرهنگ پوشش ایرانی و اسلامی سیاست گذاری فرهنگی با محوریت بانوان است

قاسم پور با اشاره به اهمیت سیاست گذاری فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ پوشش ایرانی و اسلامی گفت: رویداد فرهنگی افتتاحیه نمایشگاه تخصصی پوشش اسلامی و ایرانی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « غفور قاسم پور» با حضور در ایین افتتاحیه نمایشگاه تخصصی پوشش اسلامی و ایرانی شهر کرج که پنجشنبه 30 دی ماه برگزار شد گفت: نمایشگاه تخصصی حجاب و عفاف در کرج با هدف ترویج فرهنگ پوشش ایرانی و اسلامی راه اندازی شده است.

 

فرماندار شهرستان کرج با اشاره به اهمیت فعالیت قرارگاه اجتماعی کرج افزود: کار و امور اجرایی مرتبط با بانوان را برعهده خود آنان نهاده ایم تا خود آنان متولی امر ترویج فرهنگ پوشش و حجاب باشند.

 

وی اظهار کرد: طراحان جوان پوشش در امر حجاب و عفاف با ظرفیت و توانمندی ویژه ای همراه هستند که شکوفا سازی این ظرفیت ها در قالب سیاست گذاری فرهنگ میثر می شود.

 

وی عنوان کرد: شکل گیری قرارگاه اجتماعی امور بانوان با هدف پیگیری مطالبات این قشر در شهرستان کرج در قالب برپایی جلسات متعدد انجام شد.

 

قاسم پور ادامه داد: دستگاه های فرهنگی و اجرایی نقش ویژه ای به منظور ترویج فرهنگ زندگی ایرانی و اسلامی برعهده دارند و در حوزه پوشش نیز تنها بخش از گستره عظیم فرهنگ هستند اما همین حوزه تأثیر بسیاری در ارتقاء رشد فرهنگی شهر را دارد.

 

فرماندار شهرستان کرج خاطرنشان کرد: از بانوان فعال در دفتر امور بانوان و خانواده شهرستان کرج به ویژه نهادهای فرهنگی برای مشارکت در این رویداد فرهنگی دعوت می شود.

پایان پیام/481

نظر شما