شناسهٔ خبر: 52097605 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تصاویر اختصاصی المسیره

نیرو‌های یمنی مزدوران اماراتی را در مأرب و شبوه زمین گیر کردند

رزمندگان یمنی تجمعات مزدوران امارات و جنگ افزار‌های آنان را در جبهه حریب نابود کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، شبکه تلویزیونی المسیره تصاویری از خسارات وارده به مزدوران و داعشی‌های وابسته به امارات را هنگام تلاش برای پیشروی به سوی مواضع نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در شهرستان‌های حریب و عین در استان‌های مأرب و شبوه پخش کرد.

<div id="video-display-embed-code_7536255"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3339867/7536255?width=350&height=250"></script></div>

المسیره همچنین تصاویری از اقدام رزمندگان یمنی در رصد تجمعات مزدوران امارات و جنگ افزار‌های آنان و لحظه آغاز پیشروی دشمن در جبهه حریب پخش کرد.


گوینده گفت مزدوران تلاش می‌کنند پیشروی کنند، اما با قدرت الهی شکست می‌خورند. المسیره سپس به تصاویر هدف قرار گرفتن خودرو‌های زرهی و نظامی مزدوران اماراتی اشاره کرد.

گوینده در ادامه به تصاویر درگیری رو در روی رزمندگان یمنی با مزدوران امارات در جبهه حریب اشاره کرد.


مجری المسیره نیز در ادامه گفت این تصاویر نشانگر انهدام شمار زیادی از خودرو‌های زرهی و نظامی است. حدود ۱۳ دستگاه خودروی زرهی و نظامی منهدم شدند ضمن آنکه شماری از مزدوران اسیر و شمار دیگری از آنان زخمی شدند که متجاوزان زخمی‌ها را رها کردند و گریختند.


در تصاویر شاهد فرار شمار زیادی از مزدوران و تیپ‌های عمالقه در برابر نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی بودیم. مزدوران وحشت زده بودند. مزدوران تلاش کردند پیشروی کنند، اما گریختند. ارتش و کمیته‌های مردمی در مواضعشان محکم و استوار ایستاده بودند.

نظر شما