شناسهٔ خبر: 52096446 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قتل مسلحانه جوان ۳۱ ساله در بمپور/ تلاش پلیس برای دستگیری قاتلان

فرمانده انتظامی شهرستان بمپور از قتل مسلحانه جوانی ۳۱ ساله توسط سرنشینان مسلح یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در آن شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرگرد  محمدعلی لکزایی گفت:  ساعت ۸ صبح امروز در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تیراندازی در خیابان فردوسی شهر بمپور بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان در صجنه حاضر شدند.

او می گوید: با حضور مأموران در محل تیر اندازی، یک دستگاه سواری پراید که آثار اصابت گلوله بر روی درب و شیشه‌های آن مشهود بود روئیت شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان بمپور  با تحقیقات میدانی از حاضرین در محل و شاهدان عینی ماجرا مشخص شد سرنشینان مسلح و ناشناس یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به همراه ۲ نفر ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت در تعقیب خودروی پراید بوده اند که با توقیف پراید در یک چهار راه، یکی از سرنشینان پژو با سلاح کلاش به سمت خودروی مذکور تیر اندازی و با مجروح ساختن راننده به سرعت از محل متواری شده اند.

سرگرد لکزایی گفت: راننده ۳۱ ساله سواری پراید که بر اثر این تیراندازی از ناحیه کتف و قفسه سینه مجروح شده بود، سریعا توسط عوامل اورژانس به بیمارستان خاتم بمپور منتقل می‌شود، ولی متأسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء او بی نتیجه مانده و در بیمارستان فوت می‌کند.

او گفت: بلافاصله پس از وقوع این جنایت، تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس استان و شهرستان بمپور مأمور رسیدگی به این پرونده شدند و تحقیقات بی وقفه آن‌ها برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت ادامه دارد که به محض دستگیری و حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما