شناسهٔ خبر: 52092914 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی خودرو؛

معرفی جگوار F-Type مدل ۲۰۲۲ با ۵۷۵ اسب بخار قدرت

جگوار F-Type به همراه پیشرانه ۸ سیلندر مجهز به سوپرشارژر به ایالات متحده وارد شده است.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - جگوار F-type ۲۰۲۲ با بدنه کلاسیک و گزینه‌های موتور V-۸ یک خودروی اسپرت به نظر می آید. بر خلاف شورلت کوروت یا پورشه ۷۱۸ باکستر و ۷۱۸ کیمن، نیروی مورد نیاز جگوار در جلوی راننده قرار دارد. این خودرو با موتور ۵ لیتری V-۸ سوپرشارژ می تواند بین ۴۴۴ تا ۵۷۵ اسب بخار قدرت تولید کند.

این خودرو در ۲ مدل کوپه و کارنوتیبل عرضه می‌شود، کابین آن کلاستروفوبیک است و مدل‌های دراپ تاپ فضای ذخیره‌سازی کمتری نسبت به کوپه‌های کوچک دارند. مدل F-type سال ۲۰۲۲ نیز قیمت اولیه بالاتری نسبت به دیگر رقیبان دارد.

نوع F اکنون فقط با موتور V-۸ موجود است. برای سال ۲۰۲۲، جگوار موتور توربو چهارسیلندر  استاندارد قبلی و همچنین V-۶ سوپرشارژ اختیاری را کنار می‌گذارد. این بدان معناست که نسخه F - P۴۵۰ که به تازگی نامگذاری شده است، دارای یک موتور ۵.۰ لیتری سوپرشارژ ۴۴۴ اسب بخاری است.

جگوار F-type 2022
 
 

این یک نسخه تنظیم‌شده از V-۸ با قدرت ۵۷۵ اسب‌بخار است که نوع R با عملکرد بالاتر را تحریک می‌کند، که همچنان فقط با سیستم چهارچرخ متحرک عرضه می‌شود. P۴۵۰ جدید به صورت استاندارد با دیفرانسیل عقب، چرخ‌های ۲۰ اینچی، ترمز‌های عقب به روز شده و سیستم اگزوز فعال عرضه می‌شود. P۴۵۰ R-Dynamic سیستم چهار چرخ محرک، تزئینات بیرونی مشکی و مجموعه‌ای متفاوت از چرخ‌ها را اضافه می‌کند.

جگوار F-type 2022
 
 

این خودرو به صورت استاندارد با صندلی‌های چرمی و میکرو جیر، فرمان قابل تنظیم، سیستم استریوی مریدین و سنسور‌های پارک جلو و عقب عرضه می‌شود.

به غیر از کوروت، F-type ۲۰۲۲ تنها خودروی اسپرت دیگر در کلاس خود است که موتور V-۸ را ارائه می‌دهد. حتی مدل پایه P۴۵۰ با موتور ۵.۰ لیتری سوپرشارژ ۴۴۴ اسب بخاری و دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ متحرک، از مدل‌های 6 سیلندر باکستر و کیمن است که با ۴۱۴ اسب بخار قدرت دارند.

جگوار F-type 2022
 
 

نسخه پیشرفته F-type R دارای ۵۷۵ اسب بخار قدرت و ۵۱۶ پوند فوت گشتاور است که با سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد و همان گیربکس اتوماتیک هشت سرعته P۴۵۰ ارائه می شود که می تواند در ۳.۵ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. 

<div id="video-display-embed-code_15494452"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8035798/15494452?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما