شناسهٔ خبر: 52089379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

ادارات و بانک‌ها در شهرستان‌های شمالغربی کرمانشاه تعطیل هستند

سرپرست فرمانداری پاوه گفت : در پی بارش برف و کولاک امروز پنجشنبه ادارات و بانکهای شهرستانهای شمال غربی استان تعطیل هستند

صاحب‌خبر -

جلیل بالایی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا  گفت: بانک ها و ادارات شهرستان های پاوه، ثلاث باباجانی، روانسر، جوانرود و دالاهو امروز  به علت بارش برف و به منظور تسهیل در تردد تعطیل اعلام شد.

وی  با تاکید بر اینکه مدارس نیز در زمان تعطیلی کلاس ها مکلف به اجرای این تصمیم هستند، افزود: از بامداد امروز پنج شنبه (۳۰ دی ماه ) شاهد بارش برف و باد تند و کاهش دمای هوا در شهرستان هستیم و باید برای جلوگیری از حوادث ناشی از آن اقدامات پیشگرانه اجرایی شود.

وی تصریح کرد: تمامی دستگاه های اجرایی در آماده باش هستند و مکلفند اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای را اجرا و عملیاتی کنند.

سرپرست فرمانداری پاوه با بیان اینکه همشهریان با مصرف بهینه گاز و مدیریت دمای منزل مانع از قطع احتمالی گاز شوند اظهار داشت: پاوه در انتهای خط توزیع شبکه گاز قرار دارد و خط ذخیره هم نداریم و برای جلوگیری از قطعی با کاهش افت فشار گاز راهکاری برای جایگزین بجز صرفه جویی بهینه نیست.

بالایی ادامه داد: مردم با مشارکت و ایفای سهم شهروندی شهرداری های تابعه را در مدیریت معابر و اداره شهر یاری و همراهی کنند.

وی گفت: همشهریان و به ویژه سالمندان از خروج غیر ضرور از منزل و تردد برون شهری حتی المقدور خودداری و در موارد ضروری زنجیر چرخ و لباس گرم همراه داشته و از پر بودن باک بنزین مطمئن شوند.

سرپرست فرمانداری پاوه اضافه کرد: برای رفاه حال و سلامت کارکنان و شهروندان، ادارات دولتی به استثنای نهادهای خدمات رسان در دو روز گذشته با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز کردند و برای روز پنجشنبه هم با یکساعت تاخیر  شروع به کار می کنند

نظر شما