شناسهٔ خبر: 52083446 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مديون شهداي مدافع حرم هستيم

صاحب‌خبر -
مديون شهداي مدافع حرم هستيم
خبرگزاری آریا-رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ایام سالگرد واقعه خان طومان، با خانواده شهید بسیجی مدافع حرم امیرعلی محمدیان که در خان طومان به شهادت رسید، دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، پیکر مطهر این شهید هنوز به ایران باز نگشته است. این شهید 13 دی به منطقه اعزام شد و 21 دی در عملیات خان طومان به شهادت رسید.
سردار غلامرضا سلیمانی در این دیدار گفت: وظیفه ماست که به خانواده شهدا سر بزنیم. اگر ایران امروز با ثبات و آرامش است، مدیون خانواده شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم است.
وی افزود: تشکیل جبهه مقاومت مدیون همین شهدا است که نقش مادران در تربیت چنین فرزندانی بی بدیل است و ان شاء الله به زودی پیکر این شهید به میهن بازگردد.
رئیس سازمان بسیج ادامه داد: زندگی این شهید به گونه‌ای بوده است که به قول حاج قاسم تا کسی شهید نبود، شهید نمی‌شود، شرط شهید شدن، شهید بودن است. اگر امروز بوی شهید از رفتار و اخلاق کسی استشمام شد، شهادت نصیبش می‌شود.
پدر شهید امیر علی محمدیان نیز طی سخنانی در این دیدار گفت: شهید بزرگ شده محله کیانشهر بود و در بسیج و مسجد محل فعال بود و در فعالیت‌های فرهنگی مسجد مثل هیات و اردوی راهیان نور فعال بود. پسرم در اجرای تعزیه در محل فعال بود و همیشه در نماز جماعت حضور داشت و لایق شهادت بود.
وی افزود: بار‌ها به بسیج مراجعه می‌کرد و با گریه اصرار می‌کرد که مرا به سوریه ببرید که ما بعد از شهادت این موضوع را فهمیدیم، به هر طریق بود مادرش را راضی کرد.

نظر شما