شناسهٔ خبر: 52071427 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

خط منظم کشتیرانی «چابهار - هند» راه‌اندازی شد

مدیرکل بنادر ودریانوردی سیستان وبلوچستان گفت: خط منظم کشتیرانی چابهار به هند هر ۱۵ روز یکبار به صورت منظم راه اندازی شده تا صاحبان کالا با تعلق خاطر بار خود را به این بندر حمل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، بهروز آقایی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین جذابیت‌های یک بندر برای رفت و آمد کالا خط دو سر بار است؛ یعنی صاحب کالا مطمئن شود که خدمات کامل بار به وی ارائه می‌شود با این هدف خط منظم کانتینری بین بندر چابهار و بنادر غرب هندوستان (ناواشیوا و کاندلا) از طریق برگزاری جلسات متعدد با هیأت مدیره، مدیران و کارشناسان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی حاصل شد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه سرویس منظم خط کانتینری با برنامه زمانی تردد ۱۰ تا ۱۵ روزه از مبدآ و مقصد بندر چابهار در مسیر بنادر کشور هند توسط شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد. در این تفاهم نامه سازمان بنادر و دریانوردی نیز متعهد به همکاری‌های لازم در ارائه مشوق‌های تعرفه‌ای در حقوق و عوارض و هزینه‌های ورود کشتی‌های کانتینری خواهد داد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افزایش هم افزایی دستگاه‌های مرتبط و تسهیل فرآیندهای ورود و خروج دستگاه‌ها می‌تواند در استمرار فعالیت این خط کشتیرانی تأثیرگذار باشد.

آقایی گفت: بندر چابهار هم اکنون با یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری جمهوری اسلامی ایران با برندترین و بهترین تجهیزات بهره‌برداری شده و با بالاترین عمق آبخور منفی ۱۷ متر آماده پذیریش بزرگترین کشتی‌ها از سراسر جهان است.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید:

  • نظام هماهنگ سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بنادر شکل گرفته است
  • ویژگی های تعرفه های خدمات بندری و دریایی بنادر بازرگانی در 1400

برچسب‌ها:

نظر شما