شناسهٔ خبر: 52063769 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

خبر ورزشی

صاحب‌خبر -

۵ بازیکن کرونایی استقلال مشخص شدند

 

باشگاه استقلال اعلام کرد که نتیجه تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر تیم فوتبال استقلال مثبت شده است.به همین علت، نشست خبری فرهاد مجیدی پیش از بازی با پیکان به دلیل شرایط ویژه رخ داده، برگزار نشد و در ادامه نیز با تایید سازمان لیگ، دیدار دو تیم استقلال و پیکان در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی لغو شد. با این حال طبق پیگیری خبرنگار ایسنا، اسامی ۵ بازیکن تیم فوتبال استقلال که مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند، مشخص شد. بر این اساس کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، سیاوش یزدانی و روزبه چشمی از جمله افرادی هستند که میان بازیکنان استقلال به کرونا مبتلا شده‌اند.نام افراد دیگری که در استقلال مبتلا به کرونا شده‌اند، مشخص نشده و مسئولان سازمان لیگ نیز بر این باور هستند که اسامی متبلایان محرمانه است و نباید منتشر شود!

 

 

گلایه ساکت الهامی از صدا و سیما 

او درباره قانون لغو برگزاری اردوهای خارجی گفت: مساله مدیریتی است اما باید بپذیریم که شرایط جوی و کمبودی که در زیرساخت‌های موجود در کشور هست، کار را سخت می‌کند. الان دیگر نمی‌شود اردبیل و سرعین و ... اردو برگزار کرد. ۳ سال بعد از کرونا هیچ زمین باکیفیتی نداریم. استادیوم‌های نقش جهان و امام رضا استثنا هستند که اینقدر خوب مانده‌اند. واقعا لذت می‌بریم که در مشهد بازی می‌کنیم. مایه مباهات است برای ما که در این ورزشگاه و در شهر امام رضا بازی می‌کنیم. این زمین مال تمام زائران امام رضاست و زحمات آستان قدس بر کسی پوشیده نیست. هم‌چنین مدیر رسانه‌ای نساجی درباره پخش زنده نشدن این دیدار گفت: قرار بود بازی از شبکه ورزش پخش شود اما برای بار دوم صدا و سیما در حق هوادار نساجی کم لطفی می‌کند. 

 

استقلال و پرسپولیس محکوم شدند

 

با شکایت رضا کردان از باشگاه استقلال بابت مطالبه وجه سه میلیارد ریالی، باشگاه استقلال به پرداخت دویست میلیون ریال و همچنین هزینه دادرسی محکوم شد.باتوجه به شکایت مهدی شریفی از باشگاه پرسپولیس بابت مطالبه وجه به مبلغ پنج میلیارد و پانصد میلیون ریال، باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی در حق شاکی محکوم شد. مهدی نیایش بابت مطالبه دو میلیارد ریالی از باشگاه ملوان بندرانزلی شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و نهصد و چهل میلون ریال به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد. شکایت مسعود ملکی از محمدمهدی قنبری به دلیل مطالبه وجه یک میلیارد و دویست و هفتاد میلیون ریالی، مجر به محکومیت قنبری به پرداخت این مبلغ به انضمام هزینه دادرسی شد.

برچسب‌ها:

نظر شما