شناسهٔ خبر: 52061760 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

تجلیل از پیشکسوتان بانوان هندبال در حاشیه مسابقات

لیگ برتر هندبال بانوان| پیروزی بافق، کات، سپاهان و تاسیسات دریایی

در ادامه لیگ برتر هندبال بانوان تیم های سنگ آهن بافق، کات شاهرود، سپاهان و تاسیسات دریایی به پیروزی رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، در چهارچوب رقابت‌های مرحله سوم دور رفت لیگ برتر هندبال بانوان امروز 4 بازی برگزار شد.

 
در نخستین بازی امروز تیم‌های صنایع روشنایی یکتاافروز البرز و سنگ‌آهن بافق به میدان رفتند که در پایان بافق با نتیجه 32 بر 23 پیروز میدان شد. 
نتیجه نیمه نخست این دیدار نیز 13-18 به سود بافق به پایان رسید.
 
در دومین بازی امروز شهید شاملی کازرون به مصاف کات شاهرود رفت که در نهایت این دیدار را به شاگردان جوان خدیجه قانع در کات واگذار کرد. 
نیمه نخست این دیدار 9-12 به سود کات به پایان رسید. کات در نیمه دوم نیز اختلاف امتیازی خود را حفظ کرد و در نهایت توانست  29 بر 24 شهید شاملی را با شکست بدرقه کند.
 
در بازی سوم امروز سپاهان و شهرداری ملایر رودرروی هم قرار گرفتند که در پایان سپاهان توانست با برتری در این دیدار ۲ شکست‌ اخیر خود را جبران کند. 
سپاهان نیمه نخست این دیدار را با برتری 16 بر 12 به رختکن رفت و در نیمه دوم با حفظ بازی اختلاف خود را بیشتر و در نهایت این مسابقه را با پیروزی 19-27 به پایان رساند. 
 
در آخرین مسابقه امروز از مرحله سوم دور رفت لیگ برتر هندبال بانوان تاسیسات دریایی برابر آتریسا قرار گرفت و در نهایت با برتری سخت در این دیدار با صدرنشینی مرحله رفت را به پایان رساند. 
تاسیسات در این دیدار کار سختی برابر تیم قعرنشین جدول رده‌بندی داشت طوری که نیمه اول را تنها با 2 اختلاف امتیاز و نتیجه 8-10 به اتمام رساند. در نیمه دوم نیز بازیکنان تاسیسات به سختی اختلاف خود را حفظ کردند و در نهایت با برتری 18-21 به خانه رفتند. 
 
*تجلیل از پیشکسوتان بانوان هندبال در حاشیه لیگ
در جریان رقابتهای امروز لیگ برتر بانوان امروز (سه‌شنبه) و پیش از دیدار دو تیم شهید شاملی کازرون و کات شاهرود در لیگ برتر هندبال بانوان، از تعدادی از پیشکسوتان هندبال بانوان تجلیل شد. 
در این مراسم علیرضا پاکدل رئیس و افسانه دهقانی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال با اهدای گل، لوح تقدیر و هدایا از پیشکسوتان هندبال بانوان ایران تجلیل کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما