شناسهٔ خبر: 52061668 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

راهنمای درجات سختی بازی God of War

ز سختی بود مرد را راستی!

صاحب‌خبر -

۴ درجه سختی متفاوت در بازی God of War وجود دارد که البته توضیحات درون بازی سعی در تبیین ویژگی‌ها و تفاوت‌های هرکدام دارد اما هنوز بسیاری از کاربران به درستی آن‌ها را نخوانده و نمی‌دانند. در این مقاله از ویجیاتو به بررسی سطوح دشواری این بازی پرداخته‌ایم؛ با ما همراه باشید.

Give Me a Story

این ساده‌ترین درجه دشواری بازی است و صرفا برای کسانی طراحی و تنظیم شده که قصد دارند بدون درگیر شدن با چالش‌های بزرگ، صرفا روی داستان God of War تمرکز کنند. در صورت انتخاب این سطح دشواری، با دشمنانی مواجه خواهید شد که با حملات محدود خود قادر به وارد کردن ضربات شدید نیستند و ضمنا از کریتوس (که اکنون در مقابل ضربات دشمن مقاوم‌تر است) آسیب شدیدتری را متحمل می‌شوند.

Give Me a Balanced Experience

این درجه دشواری عادی God of War است که تجربه‌ای متعادل را از تقابل میان سختی گیم‌پلی و مهارت‌های شما به ارمغان می‌آورد. توصیه می‌کنیم ابتدا با این درجه دشواری شروع کنید و در صورتی که از آن رضایت نداشتید، سختی را کاهش یا افزایش دهید.

Give Me a Challenge

از نامش پیداست که شما را با چالشی جدی مواجه می‌کند؛ دشمنان پرخاش بیشتری از خود بروز می‌دهند و با ۵۰ درصد سلامتی بیشتر، اکنون خطرناک‌تر از قبل هستند چرا که هم کمتر آسیب می‌بینند و هم شدت ضربات آن‌ها افزایش محسوسی یافته است. تحت این شرایط، Leviathan Axe و Talon Bow’s summons هم ممکن است به تنهایی کارساز نباشند و دشمنان تا حدی بتوانند در برابر این‌گونه ضربات هم دوام آورند. هم‌چنین در صورت انتخاب این درجه دشواری، Permafrost و Immolation نیز زمان بیشتری می‌برند.

Give Me God of War

بلاهایی که درجه دشواری Give Me a Challenge بر سرتان آورده‌اند را مضاعف کنید تا بدانید Give Me God of War چه گرفتاری مهیبی است! دشمنان اکنون شدیدترین ضربات و بیشترین آسیب‌های ممکن را وارد می‌کنند که اتفاقا ماندگاری بیشتری نیز دارند. به علاوه بازی شما را با محدودیت‌هایی اساسی مواجه می‌کند؛ مثلا Poison سطح قدرت کریتوس را کاهش می‌دهد و Frost از مقاومت او در برابر ضربات حین گریز از مهلکه می‌کاهد. دشمنان نیز هرکدام به نخبگان هنرهای رزمی بدل می‌شوند و با آویزان شدن از درب و دیوار، مدام بر سر کریتوس نازل می‌شوند و انصافا حملات دردناکی را رقم می‌زنند. در عین حال که دشمنان قدرت و سرعت و مقاومت بیشتری یافته‌اند، توان تهاجمی کریتوس نیز کاهش می‌یابد و توانایی خشمناک Spartan او به کندی بازیابی می‌گردد. همچنین اثر healthstones نیز به اندازه سابق نخواهد بود و مجموعه این موارد دست به دست هم می‌دهند تا اکیدا توصیه کنیم پیش از انتخاب این سطح دشواری، حسابی فکر کنید چرا که امکان تغییر آن را در میانه بازی نخواهید داشت.

کدام درجه دشواری God of War را انتخاب می‌کنید؟ بهترین تجربه از بازی را کدام‌یک از درجات سختی به ارمغان می‌آورند؟ لطفا نظرات خود را با ما و کاربران ویجیاتو به اشتراک بگذارید.

نظر شما